Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 sep 2011, 07:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
In One Dance with a Duke - the first novel in Tessa Dare's delightful new trilogy - secrets and scandals tempt the irresistible rogues of the Stud Club to gamble everything for love.

A handsome and reclusive horse breeder, Spencer Dumarque, the fourth Duke of Morland, is a member of the exclusive Stud Club, an organization so select it has only ten members - yet membership is attainable to anyone with luck. And Spencer has plenty of it, along with an obsession with a prize horse, a dark secret, and, now, a reputation as the dashing 'Duke of Midnight.' Each evening he selects one lady for a breathtaking midnight waltz. But none of the women catch his interest, and nobody ever bests the duke - until Lady Amelia d'Orsay tries her luck.

In a moment of desperation, the unconventional beauty claims the duke's dance and unwittingly steals his heart. When Amelia demands that Spencer forgive her scapegrace brother's debts, she never imagines that her game of wits and words will lead to breathless passion and a steamy proposal. Still, Spencer is a man of mystery, perhaps connected to the shocking murder of the Stud Club's founder. Will Amelia lose her heart in this reckless wager or win everlasting love?


Dit was het eerste boek dat ik las van Tessa Dare, maar het stond eigenlijk al een tijdje op mijn verlanglijstje. En ik moet zeggen, het is mij heel goed bevallen!
De schrijfster heeft een goede schrijfstijl, veel humor, echte erotiek komt maar later in het boek, maar de spanning tussen Amelia en Spencer druipt er vanaf... :harts: :harts:
Amelia is ook geen echte beauty, maar toch verovert ze het hart van Spencer (de eerste keer dat ik die naam in een historische roman hoor, dus wel origineel.. :wink: ).
In de eerste helft van het boek is ze echt heel leuk en heeft ze een sterke persoonlijkheid, maar in het tweede deel verzwakt ze een beetje en vind ik ze wat geobsedeerd door het moeten redden van haar broer en Spencer door paarden en dat was eigenlijk waar ik me een beetje aan ergerde op den duur, maar dat bleek nodig voor het verhaal.

De studclub bestaat uit 3 leden, dus deel 1 ging over Spencer, de vervolgdelen over de andere leden die al uitgebreid aan bod zijn gekomen. Ik ga vlug verder lezen...
ik kan haar iedereen aanraden!!

04/09/2011 Ladybug


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2011, 22:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klinkt leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 15:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
staat heel hoop op mijn te lezen lijstje ! heb er echt al veel over gehoord :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 16:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
deel 1 vond ik het beste eigenlijk, omdat er veel humor in zat...
deel 2 en 3 zijn niet slecht, omdat in deel 3 uiteindelijk de moordenaar ontmaskerd wordt, maar bevatten geen humor.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 16:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 aug 2010, 17:48
Stemming:
Moe
Berichten: 413
Woonplaats: Alphen aan den rijn
Nationale vlag:
Netherlands
ohhh je hebt me weer an het lezen gezet :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling