Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 23:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 aug 2011, 22:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Afbeelding

TWICE TEMPTED

Serena Donovan left London six years ago, her heart broken and her reputation ruined by devilishly handsome Jonathan Dane. Now, with her family’s future in peril, she reluctantly agrees to return to England and assume her late twin’s identity. The price? Marry a man she doesn’t love and spend the rest of her days living a lie.

Jonathan Dane, Earl of Stratford, has become an incorrigible rake, drinking, gambling-and trying to forget Serena Donovan. Yet the moment he’s introduced to the prim and proper “Meg,” he recognizes the sensual young woman who captured his heart. Haunted by his past mistakes, he refuses to lose Serena again. But convincing her to trust him is no easy task. Claiming his lost love means exposing the truth and destroying the life Serena has sacrificed everything to rebuild. With the future of all the Donovans at stake, and their undying passion capable of triggering yet another scandal, how much will Jonathan and Serena risk for a chance at true love?


Dit is zo'n geweldig boek en wat kan Jennifer Haymore goed schrijven. Ik hou helemaal niet van verhalen die te maken hebben met een identificatiebedrog of iets dergelijks. Maar ze beschreef het op zo'n mooie manier. Ik heb er nog een lievelingsschrijfster bij!
Serena en Jonathan waren elkaars eerste liefde. Zij was 18 en hij 22. Ze waren dolverliefd en hielden hartstikke veel van elkaar. Door bepaalde omstandigheden konden ze niet bij elkaar blijven en Serena moest het land verlaten.
Als ze weer terugkomt naar het Verenigd Koninkrijk moet ze zich voordoen als Meg, haar tweelingzus. Ik keek zo uit naar het moment waarop ze Jonathan weer zou zien na 6 jaar. Er gebeurde iets wat ik niet had verwacht, maar ik wil niets verklappen.
Ik heb echt genoten van het boek! Het volgende deel gaat over haar zusje Olivia en komt in februari 2012 uit. Dat duurt dus nog even, jammer genoeg.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2011, 07:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, klinkt goed!

Ik ga eens even op haar site kijken! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2011, 08:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt heel goed!! :382: :382:

ik ken deze schrijfster nog niet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2011, 08:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
hebben hebben hebben :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2011, 11:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Elise schreef:
hebben hebben hebben :twisted:

Ik herken dat als ik in de spiegel kijk :wink:



Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 15:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
Elise schreef:
hebben hebben hebben :twisted:


**zucht**


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling