Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 jul 2011, 14:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
"Scarlett loves the movies. But does she love sensible fiancé David just as much? With a big white wedding on the horizon, Scarlett really should have decided by now...

When she has the chance to house-sit in Notting Hill- The setting of one of her favourite movies- Scarlett jumps at the chance. But living life like a movie is trickier than it seems, especially when her ne neighbour Sean is so irritating. And so irritatingly hansom too.

Scarlett soon finds herself starring in a romantic comedy of her very own: but who will end up as the leading man?"


Het is lang geleden dat ik zo snel door een boek heen gevlogen ben en lang geleden dat ik zo blij werd van een boek. Ik heb het hele boek zitten glimlachen en hardop gelachen en mijn zwak voor/verslaving aan romkom's en romantiek in het algemeen werd hier duidelijk gevoed.

Een heerlijk boek, met een verhaallijn wat werkelijk te gek voor woorden is, maar zo ontzettend leuk en grappig. En hoe zoveel scenes en zinnen uit films erin verwerkt zijn is echt :382: + daarbij de onmogelijke meetings van Scarlett met bepaalde mensen.
Ondanks dat er hele vreemde dingen voorbij komen in het boek (waar je gewoon echt om moet lachen), is het verhaal ook mooi, lief, romantisch met een "perfect happy ending".
Ik ben zeer blij verrast met dit boek en ga deze schrijfster zeker in de gaten houden.

Voor filmliefhebbers en chick-lit-liefhebbers een must! En voor iedereen die gewoon een lekker boek wil lezen, met een big smile op je gezicht en eens lekker wil lachen... zeker ook een goede aanrader!!!

Mijn cijfer: 8,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2011, 23:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
De laatste tijd ben ik helemaal into chicklits en deze lijkt me heel leuk! Dit heb ik wel even nodig, want door de laatste chicklit die ik heb gelezen (You Don't Have To Say You Love Me van Sarra Manning) ben ik in een klein zwart gat ben gevallen. Maar dat is al wat minder erg aan het worden.

Ik ga even op zoek naar dit boek...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling