Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 14:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 feb 2011, 13:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
Citaat:
There are barely enough hours for divorced dad Tate McKettrick to run the Silver Spur ranch, do the suit-and-tie thing for his business and run herd on his beloved six-year-old twin daughters. But time stands still at the sight of Libby Remington. When they were high school sweethearts, the wealthy McKettrick couldn't convince Libby he loved her. But now they're both back in Blue River, Texas. And cattle rustlers, a manipulative ex-wife and a killer stallion can't keep him from trying again.
Libby has her hands full taking care of her mother—and running the Perk Up Coffee Shop. Caffeine, she needs. Tate McKettrick, with his blazing blue eyes and black hair? No. Oh, heck—yes. But can they really hope for a second chance?



Ik heb nog niet veel Linda Lael Millers gelezen, maar ik ben nu in een Cowboy periode dus besloot ik met de eerste Mckettricks of Texas te beginnen : het boek van Tate.

wat een TELEURSTELLING was dit boek zeg, compleet niet zoals ik had verwacht. Wat ik miste in het boek was communicatie.

Tate bedroog Libby enkele jaren geleden en wil nu terug iets beginnen met haar. Door peer pressure van haar zussen en de hele gemeenschap duikt ze naar een tiental pagina's toch in bed met Tate terwijl ze echt emotionele problemen heeft omtrend Tate die haar bedroog. In plaats van eerst een verklaring te eisen, Tate vast te binden en een excuus te eisen, nee... ze zegt NIETS en zelfs tot de laatste 10 pagina's heeft ze nog steeds geen excuses gekregen, er is geen groot uitklarend gesprek geweest ( ofwel heb ik erover geskipt ) , en denkt ze nog steeds dat ze niets waard is,... en ga zo maar door. welke basis is dat nu voor een relatie?

Tate werkte echt op mijn systeem. Hij heeft meer aandacht voor zijn ex-vrouw dan voor de emotionele problemen van Libby ( die zich als een timide deurmat gedraagt ) . Buiten het feit dat hij Cowboy is en goed voor zijn dochters zorgt vond ik echt niets goed aan Tate.

En er is ZOVEEL aan de hand in het boek : exvrouw van Tate, de dochters van tate, Libby en haar zussen ( die echt wel zo overgelukkig zijn en constant zeggen dat ze met iemand die haar bedrogen heeft en geen excuses aangeboden heeft écht wel in bed moet duiken) en haar moeder , Libby's Café, een dode vriend van Tate, Libby's labiele emoties,.... ga zo maar door ... dat het één grote frustrerende soep wordt.
3+

Nu heb ik een klein vraagje : is dit een typische Linda Lael Miller boek of heb ik gewoon de pecht gehad een slechte eruit te kiezen als debut? Ik heb absoluut geen zin om nog eens zo een boek te lezen... :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 feb 2011, 15:10 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 27 aug 2009, 11:19
Berichten: 148
Woonplaats: Koekelare
Dag Evelyne,

Wat een draak van een boek zeg!!

Ik vind haar historische boeken enorm leuk om te lezen.
Haar moderne veel minder.

Was begonnen met winter in stone creek (at home in stone creek) en heb deze zelf niet uitgelezen!! Doe nu nog een poging met "Sierra's thuiskomst". Ben benieuwd.

Misschien eens een historische van haar lezen bv. de rustler of the bridegroom.

Groetjes
Heidike


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 feb 2011, 21:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ohhhhhhhhh,..hahahaha,...nou, dat zegt genoeg :wink:

Als er idd teveel gebeurt in een boek, wordt het een totale puinhoop :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 feb 2011, 09:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik heb nog niks van haar gelezen, maar het ziet er naar uit dat dit niet zal veranderen... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling