Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 07:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 feb 2011, 10:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Korte Inhoud:
‘You don’t have to worry about me. I have no intention of getting my heart broken again.’
Of course, I’m lying. I feel like Will is chipping a little piece of it away, day by day. It’s killing me...

Daisy Rogers is in love – and that’s no good thing. It’s not that her very famous ex is neither out of sight nor out of mind, but that the man of her dreams, William Trust, has a girlfriend – a childhood sweetheart, no less. And as a Formula 1 racing driver, he puts his life at risk every day he goes to work.
From Melbourne to Monte Carlo, and São Paulo to Singapore, Daisy and her best friend Holly travel the world as hospitality girls on the Grand Prix scene. But with more secrets between them than Paris Hilton has shoes, life promises to be nothing short of a whirlwind.

------------------
Nadat ze werd gedumpt door haar vriend gaat Daisy, samen met haar beste vriendin Holly, voor het catering team van een formule 1 team werken. Met hen reist ze de wereld rond naar verschillende racingkampioenschappen. Voor Daisy de ideale manier om over haar ex te raken, ze heeft zichzelf dan ook beloofd haar hart nooit meer te laten breken. Aan het begin van het nieuwe seizoen maakt ze kennis met de twee fantastische, nieuwe racers van het team: Will Trust en Luis Castro. Op hun eigen manier doen beide mannen haar hart sneller slaan, maar Daisy valt, keihard, voor Will. Hij heeft echter een vriendin met wie hij al jaren samen is… Zal Daisy’s hart opnieuw gebroken worden?

Na het lezen van “Nieuw SMS-bericht” en “Go Johnny Go” begon ik met hooggespannen verwachtingen aan Chasing Daisy, en ik moet zeggen, Paige Toon stelt niet teleur! Het verhaal sleurt je mee vanaf de eerste pagina en als je begint kan je het boek niet meer wegleggen. Normaal gezien lees ik zelden Engelse boeken, maar aangezien Chasing Daisy nog niet is vertaald, werd ik toch verleid. Ik heb er nog geen moment van spijt van gehad, het boek is 10min uit en ik heb al zin om opnieuw te beginnen.
Paige Toon schrijft erg meeslepend, je voelt gewoon de emoties die de personages voelen, en dat maakt het boek erg goed. Ze bewees zich al eerder in haar vorige twee boeken en maakt de verwachtingen helemaal waar. Nieuw SMS-bericht ("Lucy in the Sky") is heerlijk romantisch en Go Johnny Go,("Johnny Be Good") is gewoon de beste chicklit is die ik ooit heb gelezen (en dat zijn er VEEL). :harts: Johnny Jefferson :harts:
Wie Paige Toon niet kent: shame on you en bestellen die handel!!!!

Genre: Chicklit
Plaats: Over heel de wereld
Plot: Verrassend, niet het 13 in een dozijn "eind goed, al goed" verhaaltje
Romantiek/Erotiek: Niet overdreven en zeker niet gedetailleerd, maar waar de "erotiek" voorkwam was de "romantiek" niet ver weg en dat greep me bij momenten echt bij de keel.
Punten: 10/10!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2011, 11:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klinkt leuk! Heeft iemand het e-book?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2011, 09:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Hij is echt de moeite waard hoor Saskia, maar misschien kan je dan eerst Lucy in the Sky en Johnny Be Good lezen. Niet dat het echte vervolgen zijn, maar je komt in de vorige boeken al wat meer te weten over de hoofdpersonages. En ze zijn gewoon supergoed :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2011, 22:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Klinkt leuk, maar als ik naar boekomschrijving kijk, is het boek in de ik-vorm geschreven? Daar hou ik niet zo van.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 feb 2011, 16:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Het boek is inderdaad in de ik-vorm geschreven, en normaal hou ik daar ook niet zo van. Maar in dit geval versterkt het slechts de emoties en ik vind dat het echt bijdraagt aan de kwaliteit van het verhaal en het boek. Ik kon me beter "identificeren" met Daisy dan wanneer het niet in de ik-vorm zou zijn geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling