Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 apr 2024, 00:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Holly van Jude Deveraux
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 16:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
The Barnes & Noble Review
Readers who like their Christmas on the hot side should go straight to Holly, a Christmas romance from Jude Deveraux, New York Times–bestselling author of Forever and Always.

The plot of this Yuletide confection revolves around a passionate fling that erupts by chance between wealthy young Hollander "Holly" Latham and mysterious Nick Taggert when they meet at the site of an old plantation. Holly, who inherited a passion for restoring old homes as a teenager -- the same year she fell in love with Lorrie Beaumont -- has persuaded her parents to buy the Spring Hill Plantation, a property that has seen better days. But Holly's interest in restoring the plantation is surpassed by her desire to rekindle a relationship with her new neighbor, Lorrie. Nick Taggert, a handsome doctor masquerading as a trucker, is hiding out from the aftermath of a bad breakup by riding a motorcycle and staying in a friend's garage in the area. The two first meet when Holly falls into an old cistern, and Nick comes to her rescue. But nothing is what it seems to be in this romance with a dash of mystery and threat. Are the money and status that Lorrie offers enough to make Holly turn her back on the powerful attraction she feels to Nick? The love triangle comes to a peak on a tumultuous Christmas Eve. Ginger Curwen


Wat ik niet doorhad was dat dit een deel van een serie is;
Taggert
1. The Raider (1987)
2. Twin of Ice (1985)
3. Sweet Liar (1992)
4. The Matchmakers (1994) (in The Invitation)
5. Just Curious (1995) (in A Gift of Love)
6. Holly (2003)
Daar kwam ik net pas achter toen ik even de inhoud van het boek wilde kopieëren en plakken

Maar van het boek heb ik in ieder geval echt genoten en vind het zeker een aanrader
Het gaat om een hedendaagse roman met heel veel humor, veel liefde en romantiek en erotiek met 2 ontzettend leuke hoofdpersonen die je voor je kunt zien, en vooral hoe ze om elkaar heen aan het draaien zijn
Er komt ook nog verraad uit een onverwachtte hoek wat nog meer bij draagt aan het boek.
Kortom echt een boek om te gaan lezen

En hoewel het dus een deel van een serie is, is dit bij tijdens het lezen eigenlijk niet echt opgevallen, ik had één keer zo'n gevoel van "hé misschien is dit een serie" maar dat was ook al weer snel weg. En zoals ik al zei kwam ik er dus net pas echt achter dat het om een deel uit een serie gaat, waar ik nu natuurlijk naar op zoek moet :? :)

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 16:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi

ik was nu net na het plaatsen van mijn beoordeling aan het verder lezen met de beschrijvingen van de andere delen van deze serie
Maar het is dus een combinatie van meerdere dingen deze serie, zowel van twee families, van zowel historische romans als hedendaagse romans en dan is er ook nog één deel verwerkt in een omnibus (die als ik het goed heb in het Nederlands "Een liedje van verlangen" heet)
Maar als dit klopt is dit een boek die bij op het zolder ligt (vanwege ruimtegebrek) en daar kan ik dus zo niet maar even bij :?

Maar dat wilde ik in ieder geval nog even laten weten

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling