Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 14:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
A certain wolfish charm..
Lydia dare

( e-book )

The rules of Regency Society can be beastly - especially when you're a werewolf. Simon Westfield, the Duke of Blackmoor has spent his entire life creating scandal and mayhem. It doesn't help his wolfish temper that since he's rich, powerful, and sinfully handsome, the town is willing to overlook his outrageous behavior. Lily Rutledge has a wild streak of her own. When she turns to Simon for help, he falls for her immediately. For Simon is drawn to the fearless Lily more powerfully than the moon...

Het boek is deel van een serie waarin alle broers een boek krijgen.
Deel 1 : a certain wolfish charm
Deel 2 : tall, dark and wolfish
Deel 3 : the wolf next door
Deel 4 : taming the wolf

Dit boek ben ik regelmatig tegen gekomen op review-sites en hoewel ik niet echt een weerwolffan ben ( go team Edward !) besloot ik het toch een kans te geven. Het staat ook ergens bij de tips van engelse boeken denk ik .

Goed, Het boek gaat dus over Lily, wiens neefje ( en familie van The duke of Blackmoor) begint vreemd te doen.. Ze gaat advies vragen bij Simon Westfield. Simon is een weerwolf die “ transformeert” bij volle maan. En laat het nu bijna volle maan zijn. Wanneer Simon Lily ontmoet voelt hij zich aangetrokken tot haar. En de poppen gaan aan het dansen.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. In het begin gaat het traag, leest het wat moeilijker, maar eens je verder gaat is het echt een meeslepend boek. Wat ik een positief punt vond is het feit dat het hele “weerwolf” gebeuren niet het volledige verhaal overheerst. Er is ook voldoende ruimte voor emotie ed. Lily is een vrouw die weet wat ze wil en haar mannetje staat. Simon is een echte “alpha man” en dat geeft vonken.

Er zijn veel leuke bijpersonages en ook het neefje speelt een rol in het verhaal. Erotiek is aanwezig maar niet in zeer grote mate. Het is geen hard, donker verhaal zoals je wel vaak in de andere paranormal romances vindt maar een echte aanrader als je gewoon eens iets “tussendoor” wilt lezen.
Cijfer : 8+


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 15:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dat klinkt goed, deze auteur staat inderdaad ook in onze wishlist bij het topic van tips op dit gebied
En dan gelijk ff brutaal; zou je me het e-book door willen sturen :oops:
Ik denk dat ik dit boek ook leuk ga vinden

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 16:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
Lalea schreef:
Hoi dat klinkt goed, deze auteur staat inderdaad ook in onze wishlist bij het topic van tips op dit gebied
En dan gelijk ff brutaal; zou je me het e-book door willen sturen :oops:
Ik denk dat ik dit boek ook leuk ga vinden

groeten lalea


:D ik heb je een email gestuurd!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jul 2010, 17:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
:382:
dank je wel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling