Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 01:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 14:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Thursday's Child
A novel by Sandra Brown
Sexy, funny, and wonderfully romantic, here is the unforgettably sensuous story of a woman too smart to fall in love — and the man determined to prove her wrong.

Thursday's Child

Allison Leamon knew that pretending to be her identical twin sister was a bad idea. For although the two redheads looked exactly alike, they couldn't be more different. How could a no-nonsense scientist like Allison possibly fool anyone into thinking that she was the bubbly, vivacious Annie? Trading her sensible shoes for strappy sandals, her eyeglasses for contacts, and her lab smock for a chiffon dress, Allison was determined to try her best. Her first challenge was a dinner date with Annie's fiancé, Davis. But what Allison didn't expect was the presence of Davis's best friend. Allison was far too logical to believe in love at first sight, but there was nothing logical about the way she was responding to Spencer Raft. The dark-haired, blue-eyed mystery man had an assurance that Allison found positively maddening. And by the end of the evening, she couldn't help feeling that Spencer had been attracted to a carefully constructed illusion. She was certain that the handsome adventurer wouldn't give her a second look if he knew her as she really was. But Spencer Raft was a man of many talents — and seeing below the surface of things was one of them. He sensed the flesh-and-blood woman beneath the elaborate charade, and after years of wandering the world in search of excitement, he knew he had finally found what he had been looking for. But first this incurable romantic had to convince an intractable skeptic that there was more to love than what she could study in a laboratory. And what better way than to propose a passionate experiment of his own? On board his yacht, Spencer and Allison would fulfill their wildest fantasies and deepest desires; but when their blissful idyll was over, would it all prove to be no more than a pleasant interlude — or the real thing?


De eerste zin geeft het eigenlijk al aan; heerlijk romantisch, sexy en ook erg grappig (soms zat ik gewoon hardop te lachen, bijvoorbeeld bij Raspoetin het konijn)
Dit is één van de eerste boeken uit de love swept reeks die ik ooit van Sandra Brown heb gelezen en ik was gelijk al verkocht. Het is echt veruit één van mijn favoriete boeken van haar.
Heb het ook al meerdere keren herlezen en nu heb ik een onlangs het Engelstalige boek bij een tweedehands boek winkel gevonden en dus gelijk weer opnieuw gelezen en zo in het engels is het nog leuker
Maar over het boek zelf, het is dus echt heerlijk romantisch, ook sexy en je ziet het gewoon allemaal voor je gebeuren, zo goed wordt het beschreven
Het is een situatie die in het echt denk ik nooit zal kunnen plaatsvinden en dat is misschien ook wat het zo leuk maakt, je weet dat het niet kan….maar ooh wat zou het leuk zijn
Nou ja ik kan er nog wel verder over doorgaan maar wil niet teveel verklappen, ik vind dit dus echt een aanrader!!!!

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 19:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Oh Lalea, als enorme fan van Sandra Brown geniet ik van je recensies :harts:
Ik heb vrijwel alle boeken van Sandra Brown (nederlands en engels), waarvan een (heel) groot deel nog niet gelezen :oops:
Door jouw enthousiaste beoordeling, heb ik dit boek bovenaan mijn nog-te-lezen stapel gelegd :boek:
Dus Lalea, lees naarstig verder en plaats aub meer van deze recensies !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2010, 12:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Nicky schreef:
Oh Lalea, als enorme fan van Sandra Brown geniet ik van je recensies :harts:
Ik heb vrijwel alle boeken van Sandra Brown (nederlands en engels), waarvan een (heel) groot deel nog niet gelezen :oops:
Door jouw enthousiaste beoordeling, heb ik dit boek bovenaan mijn nog-te-lezen stapel gelegd :boek:
Dus Lalea, lees naarstig verder en plaats aub meer van deze recensies !


haha ik doe mijn best, ben nu alleen even overgestapt op een andere auteur
Maar ik ben dus ook groot fan van haar en heb ook bijna alle boeken van haar. En ook zowel in het engels als in het nederlands
Heb ook al veel gelezen van haar dus daar zullen geen beoordelingen van komen, misschien na het opnieuw lezen
Maar als ik nog weer een boek heb gelezen zal ik zeker weer een beoordeling geven

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling