Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 14:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Sunset Embrace
(The first book in the Coleman Family Saga series)
No woman on the trek to Texas was more mysterious than Lydia Langston. No man was more stubborn than Ross Coleman...and both were running from the past. Lydia had vowed no man would ever take away her pride, while Ross Coleman stayed true to his wife, who had died in child-birth, the woman who had given him his son. Yet Lydia and Ross would find themselves together, fighting the same enemy and the same dangerous emotions building inside them...unable to stop the events that would eventually pit a man's deadly vengeance against the strength of a woman's love.


Tot mijn verrassing bleek dit boek een historische roman te zijn (aan de voorkant was dit niet af te zien)
Maar goed, ik ben fan van Sandra Brown dus ben maar wel verder gegaan met lezen.
Hoewel historische romans dus niet mijn genre zijn, blijken er dus wel wat uitzonderingen te zijn. Want van dit boek heb ik wel genoten. Wel heb ik me zitten ergeren in het begin van het boek aan het gedrag van Ross; ik vond hem behoorlijk overheersend en neerbuigend.
Maar verderop in het boek werd dat gelukkig anders. Lydia is een heel sterke vrouw waar je bewondering voor kunt hebben. En hun liefdesgeschiedenis is wel een mooie waar je als lezer echt in wordt mee getrokken.
En wat ik erg leuk vond is de rol van Ma Langston, erg leuk, zo’n vrouw zou ik wel als oma willen hebben. En er zijn nog een aantal bijfiguren die kracht geven aan het boek

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 16:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Leuk! Is dit een pocket uit een bepaalde serie of een losstaand boek?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 17:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Saskia

het is een twee-delige serie;
Coleman Family Saga
1. Sunset Embrace (1985)
2. Another Dawn (1985)
Van Another Dawn heb ik ook een beoordeling geschreven

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 17:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
deze zijn echt heel erg goed. Ik vind het eerste deel het beste. het is een hele rauwe roman, maar wel super verteld en de romantiek is uiteindelijk top :382:

deel 2 is ook goed maar ietsje minder dan deel 1.

als je van Sandra Brown houdt en van Western, dan zijn deze echt een must have!

O ja en je moet echt eerst deel 1 lezen en dan pas 2! normaal kan het geen kwaad maar bij deze wel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling