Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 07:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010, 18:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
INSATIABLE DESIRE. ENDLESS SEDUCTION. ONE TOUCH IS JUST THE BEGINNING.

He watches her from across the crowded dance club, a sensual black-haired stranger who stirs Gabrielle's deepest fantasies. But nothing about this night--or this man--is what it seems. For when Gabrielle witnesses a murder outside the club, reality shifts into something dark and deadly. In that shattering instant she is thrust into a realm she never knew existed--a realm where vampires stalk the shadows and a blood war is set to ignite.

Lucan Thorne despises the violence carried out by his lawless brethren. A vampire himself, Lucan is a Breed warrior, sworn to protect his kind--and the unwitting humans existing alongside them--from the mounting threat of the Rogues. Lucan cannot risk binding himself to a mortal woman, but when Gabrielle is targeted by his enemies, he has no choice but to bring her into the dark underworld he commands.

Here, in the arms of the Breed's formidable leader, Gabrielle will confront an extraordinary destiny of danger, seduction, and the darkest pleasures of all . . . .


Deel 1 in de Midnight Breed serie. Weet niet of hier al een beoordeling van is, maar heb niet zoveel tijd om te zoeken, dus maar gewoon ff een nieuw topic.

Ik vind de serie vergelijkbaar op verschillende punten met de BDB-serie van Ward. Zelfde soort warriors, iedereen met zn eigen drama's en eigen achtergrond uiteraard, de bad guys, de dames. Er zijn wel overeenkomsten, maar het wereldje is wel wat anders natuurlijk, de achtergrond is anders, de bad guys zijn eigenlijk 'vampires gone junkie'. De Breedmates e.d.

Het boek las erg makkelijk, zat zo in het verhaal en in hun wereldje. Leuk en goed, vlot geschreven en absoluut een aanrader.
De 1e helft van het boek had ik wel zo'n gevoel van: leuk, goed... maar geen echte topper. Maar hij word beter en ik ging steeds sneller lezen en kon erg moeilijk stoppen in de 2e helft van het boek.
Ik vind dit boek zeker zo goed dat ik meer ga lezen van de serie.

Ik denk dat het wat paranormal series betreft bij mij op de 2e plek komt op dit moment. DH en BDB 1e plek, op 2 deze en Atlantis rising en daarna series als van Gena Showalter.
Absoluut goed, maar geen hoogvliegers zoals mn nummer 1 :wink:

Mijn cijfer 8- en ga in Londen kijken of ik deel 2 en 3 te pakken kan krijgen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010, 21:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Oók nog boven aan mijn wishlist en ik moet binnenkort mijn kooplust de vrije loop laten.
Dank je weer voor de beoordeling! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jun 2010, 16:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 feb 2005, 11:01
Berichten: 1815
Woonplaats: Oost-Vlaanderen
Alle boeken van Lara Adrian zijn gewoon super, ik kan gewoon niet wachten tot deel 8 - taken by midnight uitkomt (einde september)


:harts:

Saar


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jun 2010, 16:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Andrea

bedankt voor de beoordeling
Het klinkt goed

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jun 2010, 19:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt zeker goed, ik ga van jullie beoordelingen uit als ik een Engels boek bestel.
En ik moet zeggen, ik heb er niet zo veel, maar diegene die ik heb zijn steeds top! :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2010, 19:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Deze vond ik ook erg leuk! Ik ben met je eens dat er veel overeenkomsten zijn met de DH van J.R. Ward maar je zit zo in het verhaal en ze schrijft toch weer vanuit een andere invalshoek. Ik vind in de boeken van Ward wel veel meer erotiek zitten maar daar zijn deze verhalen niet minder om. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling