Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 jun 2010, 21:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
"Eleven thousand years ago, before the seas swallowed the Atlanteans, Poseidon assigned a few chosen warriors to act as sentinels for humans in the new world. There was only one rule - desiring them was forbidden. But rules were made to be broken....

When she calls.....
Riley Dawson is more than a dedicated Virginia Beach social worker. She's blessed with a mind link that only Atlanteans have been able to access for thousand of years. Being an empath may explain her sitful connection to the roiling waves of the ocean, the santuary it provides, and the sexual urges that seem to emanate from fathoms below....

He will come....
Conlan, the high prince of Atlantis, has surfaced on a mission to retrieve Poseidon's stolen Trident. Yet something else has possessed Conlan: the intimate emotions - and desires - of a human. Irresistibly drwan to the uncanny beauty, Conlan soon shares more than his mind. But in the midst of a battle to reclaim Poseidon's power, how long can a forbidden love last between two different souls from two different worlds?"


Deel 1 in de Warriors of Poseidon serie
Het heeft even wat meer tijd gekost dan ik verwacht had, omdat ik een nogal druk weekend achter de rug heb, maar ik heb m uit en kom ff gelijk met mn beoordeling. Nu het allemaal nog helemaal in mn hoofd zit :wink:

Moet zeggen dat het me wat moeite kostte om in het verhaal te komen, wat gedeeltelijk kwam doordat ik nog met mn gedachten in de BDB-wereld van Ward zat. Dit is duidelijk een hele andere wereld en ik had even het gevoel dat je midden in een verhaal beland waar je de helft van hebt gemist. Wat ook eigenlijk wel een beetje zo is.
Vanaf hoofdstuk 4 kwam ik er echt in en dan vanaf dat moment was ik ook 'hooked'.

Conlan, the big, bad warrior - echt het toppunt van mannelijkheid zo ongeveer. :wink: Zo komen alle warriors wel over. Wel wat vergelijkbaar met de mannen uit Ward's BDB-serie, maar dan in een compleet andere setting uiteraard. Riley en het feit dat ze een empath is, vond ik echt super... levert hele leuke scenes/hoofdstukken op, grappig, mooi, lief, HOT :wink: :D

Kon me er helemaal in vinden :D in het verhaal, de karakters, schrijfstijl. Het hele Atlantis-wereldje was even wennen; de atlanteans en Poseidon, de vampieren, de shapeshifters... het is weer iets helemaal nieuws.
Wil absoluut meer lezen. Ben heel benieuwd wat volgt, vooral Ven en Alaric wil ik meer van lezen. Heb ff gecheckt en het volgende (volledige) boek gaat over Ven, dus YAY! :wink: (officieel moet er nog een anthology tussen dus ga ik ook nog ff naar zoeken).

Absoluut de moeite waard om te gaan lezen! Het is niet het beste boek wat ik ooit heb gelezen, maar wel erg goed :382: en verwacht dat hoe verder je in het wereldje komt, hoe leuker het word :D
Als ik een cijfer moet geven, dan is het een 8+.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jun 2010, 07:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dank je wel voor de beoordeling
Dit boek blijft zeker op mijn wishlist staan :382:

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jun 2010, 08:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Thanks Andrea, ik was toe een een goede beoordeling. En al helemaal van de paranormale genre, daar ben ik heel blij mee.
Ik heb nu drie boeken van deze serie en ga ze binnenkort toch echt oppakken! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jun 2010, 09:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Ik ben dol op de legende van Atlantis, dus dit klinkt direct al heel goed.
En dan lees je verder, en dan klinkt het nog beter!

Ik lees alleen geen engels, dus hopelijk word ie ooit vertaald :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 jun 2010, 14:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
Andrea schreef:
Conlan, the big, bad warrior
:mrgreen: heb ik natuurlijk direct zo een beeld in mijn hoofd ...

deze komt een paar plaatsjes hoger op mijn wish-list.. :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling