Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 15:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
It’s a pearl so flawless it has no price. But those who possess it pay dearly.
Since the day it was discovered in Australian waters, the Pearl of Great Price has cursed the Robeson and Llewellyn families. Rivalry, greed and murder have dogged them for generations, and now the infamous pearl is in the possession of Liana Robeson. Tragedy strikes again when, suddenly, her teenage son goes missing–and so does the pearl.

Desperate and afraid she turns to her ex-husband and together they embark on a terrifying journey to find their son. Swept into the wild beauty of Australia, Liana and Cullen plunge headlong into a deadly game with a rival who will go to any lengths to possess a treasure as fatal as it is flawless.


Een prachtig boek!
Het gaat om een echte familie saga die zo heen en weer gaat tussen het heden en het verleden zodat je een mooi geheel krijgt van de gehele geschiedenis
Het vroegste verleden begint rond 1800 en het gaat dus tot het heden
De hoofdpersonen zijn krachtige mensen met ieder hun tekortkomingen
Emilie Richards weet het zeer levendig te vertellen waardoor het verhaal echt gaat leven, ik moest zelfs even omschakelen nu ik het boek uit heb, jammer dat het uit is
Een minpuntje vond ik dat er (althans in het exemplaar wat ik heb, er zijn sowieso 2 verschillende lay-outs) dat er een stamboom voor in het boek staat.
Hierdoor weet je dus al voordat je gaat lezen hoelang de levensduur van bepaalde personen is
Maar dat was voor mij ook het enigste, verder dus echt een goed boek en zeker een aanrader

groeten lalea
(09-06-2010)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 jun 2010, 16:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt erg goed ,ik heb gekeken op boekbeschrijvingen maar deze is niet vertaald.
Of misschien in een harlequin editie :?
Jammer!

Is dit het enige boek dat je van hebt gelezen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2010, 16:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Romkje

deze is voor zover ik weet niet vertaald maar zeker weten doe ik het niet
Maar ik heb ook nog een aantal boeken van haar in het Nederlands gelezen, ook allemaal mooie boeken
Whiskey Island (hoewel engelsachtige titel wel een nederlandstalige uitgave)
Het geheim van Fox River
Auroras orkaan
Smeedijzeren tralies
En die laatste twee horen bij elkaar

heb je daar soms wat van gelezen?
Ik vind het in ieder geval aan te raden boeken

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jun 2010, 17:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Hee, het geheim van Fox River heb ik hier zomaar in de kast staan! :382:
Bedankt voor de beoordeling, weer een schrijfster erbij die een belletje doet rinkelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2010, 08:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hi Lalea,

De naam kwam mij bekend voor ,ik heb idd een IBS roman in de kast staan;Whiskey Island.
Dus die komt op de stapel bij D Smith :382:
Ik ben erg blij met jouw beoordelingen.

Bedankt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2010, 12:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Hi Lalea,

De naam kwam mij bekend voor ,ik heb idd een IBS roman in de kast staan;Whiskey Island.
Dus die komt op de stapel bij D Smith :382:
Ik ben erg blij met jouw beoordelingen.

Bedankt :382:


Graag gedaan en leuk om te horen dat je blij bent met mijn beoordelingen, ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog wel eens over twijfel of het wel wat is, maar blijf het proberen :)
En veel plezier alvast met het lezen van Whiskey Island, dat was voor mij het eerste boek van haar wat ik heb gelezen en vond het een mooi boek

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jun 2010, 07:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Beoordelingen zijn altijd leuk om te lezen!
Gewoon blijven doen hoor :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jun 2010, 20:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:
Beoordelingen zijn altijd leuk om te lezen!
Gewoon blijven doen hoor :382:


Vind ik ook :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling