Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010, 22:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
is het derde deel van niet vertaalde serie (seduction), enkel nr4 is vertaald als cl 699 "de perfecte kandidaat" (welke heel goed is).

He charmed her, wed her, and betrayed her ...
But now the repentant lord must entice his enchanting wife back to the marriage bed.


Is een prachtig verhaal over een getrouwd koppel, dat al 8 jaar uit elkaar is gegroeid en zijn eigen weg ging (vooral hij dan, John) en dat bij nood aan een erfgenaam weer overeen moet komen, waar zij (Viola) niet echt met gediend is.
Doordat zij zich 8 jaar verraden heeft gevoeld, moet hij zijn uiterste best om haar weer voor zich te winnen.
Je leeft echt mee met hen en verstaat Viola ten volle waarom ze hem niet weer terug wilt. Maar je kan echt niet kwaad blijven op John en op den duur leef je zelfs met hem mee... Hij is een echte rake en beschikt over voldoende charme om zelfs een ijskoningin te doen smelten.
Het enige wat ik me afvroeg, was waarom hij in godsnaam 8 :shock: jaar gewacht heeft??
Het is geen standaard verhaal, want hij heeft vele maitresses gehad gedurende die 8 jaar, en je kan je echt inleven in wat Viola moet gevoeld hebben.
Het is echt heel goed geschreven, het is niet echt een luchthartig verhaal zoals cl 699, maar veel mooier. Je blijft echt lezen.
Veel spanning tussen beiden en in het tweede deel erotiek.
Veel nevenpersonages die in de serie komen hebben hun eigen boek. Ben eigenlijk omgekeerd beginnen lezen, eerst deel 4, daarna deel 3, ga me de rest ook aanschaffen, want dit smaakt naar meer!!
Verdient een dikke 9!!

Ladybug, 04/06/10


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010, 22:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Geweldige schrijfster!!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 08:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Wooh, dat klinkt goed --> jammer dat deze niet vertaald is :cry: (oooh César! :razz: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 08:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
die ligt hier ook ergens in mijn kast .. komt dus een plaatsje hoger op het " te lezen stapeltje" ..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 18:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ik heb de hele reeks in 't Engels gelezen, op volgorde, nadat ik eerst deel 4 als CL had gelezen. De relatie tussen de twee hoofdpersonen in dit verhaal is inderdaad heel goed uitgewerkt.
Het eerste verhaal gaat over de broer van Viola, waar haar huwelijksperikelen ook in de rand aan bod komen.
Het tweede verhaal gaat over de broer van Ian, de ietwat stijve hark die de hoofdpersoon is in het vierde verhaal.

Ieder verhaal is goed afzonderlijk te lezen, maar het is gewoon leuk om de personen nog eens terug te zien.

E-boek liefhebbers mogen een gil geven :mrgreen: .


Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 20:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Oh, deze heb ik ook, en zal ik bovenop, de rest,.........van de stapel leggen!
Ik moet zeggen dat dit een beetje lijkt op de boeken van Claudia dain,...alleen dat is geen regency, maar wel hartverscheurend gevoelig ook,....ook zoiets iig. ik houd daar altijd wel van ( alleen Regency nie zo :roll: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jun 2010, 10:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik weet dat ik meerdere cl's heb van haar, maar nog geen gelezen, moet er denk ik toch maar eens aan beginnen.
Klinkt goed!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jun 2010, 11:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Mirjan schreef:
Ik weet dat ik meerdere cl's heb van haar, maar nog geen gelezen, moet er denk ik toch maar eens aan beginnen.
Klinkt goed!


de cl's zijn van een andere serie, "girl-bachelor", heb ze nog niet gelezen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jun 2010, 18:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ok, ik heb wel bij de beoordelingen ooit eens gezien dat haar vertaalde cl's in de smaak vallen.
Ben ook benieuwd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling