Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 16:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010, 17:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Blood Game is een deel van de serie over Eve Duncan

Eve Duncan
The Face of Deception (1998)
The Killing Game (1999)
Body of Lies (2002)
Blind Alley (2004)
Countdown (2005)
Stalemate (2006)
Quicksand (2008)
Blood Game (2009)
Eight Days to Live (2010)


Eve Duncan returns in a thriller that pits her against the most evil mind she has ever encountered: a ruthless killer who taunts her with his every move...and who has a special affinity for blood. When a Georgia senator's daughter is found murdered, and her body drained of blood, Eve Duncan is drawn into the web of Kevin Jelak - a serial murderer who is on Eve's short list of killers who might know something about her missing daughter Bonnie. When a goblet of blood is found in Eve's refrigerator, she knows the taunting is over...and the games have begun. As Eve and Jelak engage in a dance of death, Eve must call upon those she loves and trusts the most...even if it means bringing them into the game as well.

Ik was erg benieuwd naar dit boek door een laatste passage in het boek Quicksand wat hiervoor af gaat
Ik vind het een verrassende en boeiende wending die Iris Johansen hier mee heeft genomen. Ik zal er verder niets over zeggen omdat ik dan iets verklap
Maar weer een gaaf boek, spannend, boeiend, een aanrader
Wel heb ik zelf zo iets van, het mag nu wel een keer klaar zijn, maar dat is het dus nog niet want dit jaar komt het volgende deel in deze serie uit;
Eight days to live

groeten lalea
(04-06-2010)

PS ik heb op het forum bij het Youtube topic ook nog een bericht geplaast, omdat er een interview met Iris Johansen over dit boek opstaat, maar die moet je niet kijken als je Quicksand (Drijfzand in het Nederlands) nog niet hebt gelezen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010, 21:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb al zoveel titels nog niet van deze serie gelezen?,..ik zou de eerste overnieuw moeten lezen :oops: ,.............

Nee, ik weet het nog wel, maar ik mag wel gauw beginnen aan de rest!!!!!!!!!!!!! over Eva! :cool: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jun 2010, 08:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
nu maak je mij benieuwd !! deze staat al een hele tijd op mijn "te lezen" lijstje .. :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling