Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 apr 2010, 08:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Wow, is mijn eerste boek van deze schrijfster en ik moet zeggen dat het zeker naar meer smaakt :harts:

The Missing:
Her psychic gift drove away the man she loved - and years later has drawn him back to her.

As a teenager, Taige Branch hated her psychic gift. No one could understand - except for Cullen Morgan, the boy who stole her heart. He did his best to accept her, until his mother was brutally murdered - and he couldn't forgive Taige for not preventing it.

Het verhaal grijpt je meteen, Taige krijgt dus visioenen van kinderen in nood vanuit het verleden, heden en soms de toekomst. Hierdoor lukt het in haar tienerjaren om een aantal kinderen te redden. helaas raakt ze door haar 'gave' de liefde(Cullen) van haar leven kwijt. Ze besluit haar gave te omarmen en gaat weken voor de fbi. De FBI zet haar in om kinderen op te sporen, inmiddels de specialiteit van Taige. (12 jaar later)Wanneer het dochtertje van Cullen, inmiddels weduwnaar, spoorloos is komen taige en cullen weer bij elkaar.

Heel spannend allemaal, ruim voldoende erotiek, kortom ik ga zeker nog meer van deze schrijfster lezen.

Het schijnt dat ze ook uitblinkt in vampieren verhalen(alleen niet mijn genre :D ) ik ga op zoek naar de spannende boeken.

Mijn cijfer voor dit verhaal een 9.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2010, 09:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
klinkt goed ... misschien toch eens bestellen... :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2010, 14:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Klinkt goed, :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling