Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 feb 2010, 15:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Voor mij een nieuwe schrijfster en een goeie ook!

http://www.romantischeboeken.nl/weblog/?p=192

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 feb 2010, 15:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ziet er inderdaad goed uit! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 feb 2010, 20:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Klinkt leuk! Eens kijken of ik wat kan vinden :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010, 09:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Ik heb het boek inmiddels ook gelezen. Het is wel een goed boek, maar ik miste veel voor mijn gevoel. Het boek begon goed. Het begin ging over de gevangenschap van Galen en zijn vrienden in India. Wat ze daar hebben meegemaakt en hoe zijn vriend John daar was gestorven, toen ze eindelijk ontsnapt waren. En hoe ze een schat van allerlei juwelen en goud hebben gevonden, waardoor ze nu schatrijk zijn. Galen ziet dan in de krant dat ene Haley Moreland verloofd is. Hij herinnert zich dat John altijd over haar vertelde en dat John met haar ging trouwen als ze ontsnapt waren. En nu was ze verloofd, een paar maanden na Johns dood. Hij kan dat niet verkroppen en besluit wraak op haar te nemen.
Vanaf hier is er weinig spanning meer in het boek. Ik had de hele tijd het gevoel van: wanneer gaat de bom vallen? Maar die viel niet. Het hele boek gaat over hoe Galen wraak gaat nemen op Haley. Op gegeven moment realiseert hij zich natuurlijk dat hij van haar houdt. Voor mijn gevoel voelt hij zich niet echt schuldig over de wraak die hij op haar wil nemen. Pas in de laatste twee hoofdstukken wordt het spannend doordat iemand het op zijn en Haleys leven heeft gemunt en hij laat merken hoe schuldig hij zich voelt over wat hij Haley heeft aangedaan.
Wat ik nog raar vond, was dat Galen zich ook totaal niet schuldig voelde over het 'all-the-way' verleiden van de ex-verloofde van zijn beste vriend.
En nu we het over verleiding hebben; er was genoeg erotiek. Om rode oortjes van te krijgen :oops: Ze doen het overal, in bed, in de koets, in bad en ehm zelfs een keer van achteren, if you know what I mean...
Ik was dus niet helemaal weg van dit boek, van Galen trouwens wel :harts:, maar ik ben wel benieuwd naar de andere boeken in deze serie. Dit boek is het eerste deel en er komen dus nog veel meer. We hebben nog Michael, Josiah, Ashe, Darius, Rowan en Sterling. Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van Michael. Hij is een grote beer van een vent, maar heel lief.
Het volgende boek gaat over Ashe, Seduction Wears Sapphires.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 mei 2011, 10:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Arabella schreef:
Vanaf hier is er weinig spanning meer in het boek. Ik had de hele tijd het gevoel van: wanneer gaat de bom vallen? Maar die viel niet.

En nu we het over verleiding hebben; er was genoeg erotiek. Om rode oortjes van te krijgen :oops: Ze doen het overal, in bed, in de koets, in bad en ehm zelfs een keer van achteren, if you know what I mean...
.


ik vond het een goed boek, de spanning miste ik niet. het duurt idd tot de laatste hoofdstukken tot de bom valt, maar echt storen deed het me niet.
de erotiek maakt alles goed... :wink: :harts: :harts: :oops: :oops:
ook de schrijfstijl van de schrijfster beviel me goed, dit smaakt naar meer... :382:
galen is echt yummie :harts: en ook haley is een leuke hoofdpersoon, met een goede bijrol voor haar tante :382
een aanrader!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling