Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 06:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fallen van Lauren Kate
BerichtGeplaatst: 03 feb 2010, 18:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Ja net uitgelezen in een zucht.
Mooi verhaal over Lucinda Price (Luce) die door een tragisch ongeluk op een gesloten internaat ("boarding school") terecht komt. Ver van alles wat haar dierbaar is vrienden en ouders probeert ze een nieuw leven op te bouwen op de troosteloze school. De leerlingen zijn vreemd/gek en de leeraren ook en er gebeuren rare dingen op de begraafplaats. Al snel voelt ze zich aangetrokken tot Daniel, maar hij ontwijkt haar.

Hoe het verder met Luce gaat vertel ik niet want dan verklap ik te veel. Het boek moet op Twilight lijken, maar in vergelijking met Bella; heeft Luce het niet makkelijk (ze heeft visioenen en ziet duistere schaduwen die andere mensen die dicht bij haar komen kwaad doen). Ze twijfeld aan haar eigen gweestelijk gestel, is ze echt gek????. En hoe zit het met Daniel??

Het eerste deel van het boek vond ik goed maar hoe meer het verhaal vorderd raakte ik de draad een beetje kwijt. De hele strijd op het kerkhof had niet nodig geweest. Het had logischer geweest als er 1 slechte was (Cam) en Daniel daarmee in gevecht ging.
Ook het happy end aan het einde was voor mij niet echt happy, zij gaat weg van hem in een vliegtuig naar een veilige plaats????.

Vervolg op dit boek Torment komt in de herfst 2010 uit.
Misschien brengt dat meer duidelijkheid want Luce weet nog niet veel van Daniel's wereld.

Cijfer:dikke 8, leuk boek wat donker en moeilijker te lezen dan Twilight.
Maar zeker een aanrader. Daniel is geen vampier maar wel onsterfelijk.
Er zijn veel gemengde gevoelens over dit boek, sommige lezers vinden het goed, weer andere vonden het slecht. Kijk op Amazone voor meer info.

Kijk ook op www.fallenbooks.com


Laatst bijgewerkt door Zeemeermin op 03 feb 2010, 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2010, 19:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Oh, over dit boek heb ik veel lof gehoord!! Ik ga eens eventjes verder kijken, ben nu toch wel heel nieuwsgierig!

:382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2010, 20:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi dank je wel voor je beoordeling.
Ik heb hem nog op het forum geplaatst onder de noemer, misschien een tip, zag dat je daar ook had gereageerd :)
Maar nu ga ik het zeker proberen om het boek ergens te bemachtigen.
:382:

groeten lalea


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 mei 2010, 16:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Deel 2 Torment komt 28 september uit in engeland,
bij Bol nog niets gezien.
Dit verhaal gaat meer over de zoektocht van Luce naar , de duistere schaduwen die ze leert te sturen en visioenen van haar vorige levens en klopt het wel wat Daniel daar over heeft vertelt of houdt hij dingen achter?????????

Deel 2 net uit:

Luce wordt door Daniel naar een nieuwe school gebracht, waar veel meer vrijheid (ook al mag zede school niet verlaten van Daniel) is en veel meer half engelen op school zitten. Ze krijgt les van een Demoon die een relatie heeft met een vrouwelijke engel. Kortom er zijn wat interessante nieuwe personen. En Luce past zich snel aan, gaat op onderzoek uit en zet zich af tegen Daniel die haar heel erg beperkt en behandeld als een klein kind. Luce is zeker volwassener geworden. En vraagt zich af of Daniel echt haar grote liefde is of dat het met een ander ook leuk kan zijn.
En aan het einde stapt ze in een nieuw avontuur op zoek naar antwoorden in het verleden.

Er komt nog een deel 3 Passion en een deel 4 Rapture.
Dat belooft nog wat.
Tot nu toe een leuke serie, en voor wie nog twijfelt, lenen bij de bieb kan ook.


Laatst bijgewerkt door Zeemeermin op 29 jan 2012, 22:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 mei 2010, 17:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
bedankt voor de review ! deze staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje. ik was bang dat het gewoon een flauw afkooksel van twilight was. blijkbaar niet dus !! :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling