Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 23:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 jan 2010, 16:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 feb 2008, 20:36
Berichten: 120
Elizabeth Hoyt heeft mij met dit boek compleet veroverd.Wauw...!

Melisande is al jaren verliefd op de rokkenjager lord Vale.Maar omdat zij nu eenmaal geen oogverblindende schoonheid is,merkt hij nauwelijks haar bestaan op.En hij is niet de enige..weinig mannen geven haar aandacht.
En dan doet zich een prachtkans voor en Melisande trekt haar stoute schoenen aan.
Lord Vane wordt namelijk vlak voor het altaar getest op zijn medelevenheid,en de des betreffende bruid smeekt hem haar naar haar grote geliefde te laten gaan.Omdat ze beiden niet uit liefde van plan waren te trouwen(Lord Vane trouwde om een erfgenaam),laat Vane haar gaan.En dan grijpt Melisande haar kans..zij bied hem zichzelf aan als vrouw en vraagt er niets voor terug.Vane is het zat om te zoeken naar een geschikte vrouw en aangezien Melisande uit een respectable familie komt ziet hij niet in waarom hij nee zou zeggen.En hij had wel wat anders aan zijn hoofd,dan nog een ellendelange zoektocht naar een geschikte vrouw met de daar al bijhorende hofmakerij,dus ook hij grijpt deze kans met beide handen aan.Als hij dat achter de rug heeft kan hij zich richten op de zoektocht naar de verrader die voor zoveel doden en leed heeft gezorgd.

Denkt hij...

Melisande ontpopt zich tot Van's verbazing s'avond's tot een ware verleidster.Maar alleen sávond's.Overdag is zij netjes en op en top een dame.Vane wordt verliefd op haar en begint zijn vrouw eindelijk naar behoren te verleiden.S'nacht's én overdag!Wat daarna volgen zijn verukkelijke romantische en erotische momenten.

Ik heb ervan genoten .Vane is een heerlijke man en Melisande is een heldin die iedereen had kunnen zijn.Je blijft lezen tot aan het ontroerende einde en daarna wil je alleen nog meer van deze schrijfster lezen!

Cijfer:9


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2010, 16:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klinkt super! Heeft iemand het e-book hiervan????


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2010, 16:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Zet hem gelijk op mijn lijstje.

Klinkt heel goed.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2010, 22:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
klinkt inderdaad heel goed :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 07:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
is idd een mooi boek!

beiden hebben een geheim, alhoewel dat van melissande pas later aan het licht kwam...was me al een beetje aan het ergeren aan hoe het kwam dat een blauwkous ineens een verleidster was geworden, maar alles komt aan het licht...
leuke bijrol voor haar hondje mouse en haar kamenier.
geen te ingewikkelde verhaallijnen, maar je merkt op het einde wel dat het een deel van een serie is.
de schrijster heeft een goede schrijfstijl, het boek leest als een trein.
ik geef het een 8/10


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 08:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Ik moet echt stoppen met beoordelingen lezen hier.. Mijn "te lezen"-lijstje is nu al gevuld tot in het oneindige :?

Maar deze klinkt echt wel goed, dus het wordt oneindig +1 :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 09:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
Elise schreef:
Ik moet echt stoppen met beoordelingen lezen hier.. Mijn "te lezen"-lijstje is nu al gevuld tot in het oneindige :?

Maar deze klinkt echt wel goed, dus het wordt oneindig +1 :D


:roll: hier kan ik mij volledig bij aansluiten .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling