Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 06:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Sinful Surrender - Beverley Kendall

Millicent “Missy” Armstrong is entering her fourth London Season, but not for lack of suitors. Since her debut three years ago, Missy has received twenty marriage proposals. But she is interested in only one man—her brother’s best friend, James Rutherford. As a child, Missy looked up to James. As a grown up, her admiration has blossomed into the longings of a beautiful, sensuous woman—and she won’t rest until James admits his love—and desire—for her…

James Rutherford rues the day he let his physical weaknesses get the better of him by kissing Missy. His best friend has made it clear that Missy is off limits, and though he’s avoided her for three years, he hasn’t forgotten the feel of her soft lips pressed against his—and it seems neither has she. For no matter how much James tries to discourage Missy, he keeps winding up in her arms, sharing heated caresses that promise the most delirious pleasure...


Zucht, wat een mooi verhaal. Van begin tot eind vond ik het geweldig. Hoewel het me opviel dat één bepaald thema steeds weer terugkwam: “zwanger, maar dan toch niet”. Daar irriteerde ik me soms aan. Maar ach, die James maakt het allemaal goed. Ik had ook ergens gelezen dat Alissa Johnsen (een schrijfster) dit zei: ‘I loved Sinful Surrender. All I could think was, I want James. I want two of him.’ En daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn.
Maar goed, het verhaal. James en zijn broer zijn beste vrienden en Missy is sinds haar tiende verliefd op James. Missy’s broer, Thomas, ‘weet’dat James niet in staat is om van iemand te houden en dus geen goede echtgenoot zal zijn voor haar. Hij laat James ook duidelijk weten dat Missy verboden terrein is voor hem. Er is alleen één probleem: hij is verliefd op haar sinds ze 17 is geworden en hij haar als vrouw begon te zien in plaats van een jong kind. Aangezien hij zijn vriendschap met Thomas niet wil verliezen en hij zich ontzettend schuldig voelt over zijn gevoelens voor Missy stemt hij in met het plan van haar broer om haar te ontmoedigen in haar verliefdheid. Dat gaat behoorlijk ver. Ik zat op een gegeven echt zo te lezen: Neeee! :o
Maar het komt allemaal goed. Uiteraard :mrgreen:
Sinful Surrender komt officieel pas dinsdag 5 januari uit, maar ik heb hem zaterdag al kunnen lezen. Lange leve het internet. :oops:
Over een jaar komt pas het verhaal van Thomas uit, The gauntlet. Jammer dat ik zo lang moet wachten.

Dit boekje moet snel vertaald worden, zodat de dames die niet in het Engels lezen ook kunnen genieten van dit verhaal. Cesar weer lastigvallen? haha


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 09:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik ken de schrijfster niet, maar het verhaal klinkt heel yummie!! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jan 2010, 22:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2008, 14:08
Berichten: 172
Woonplaats: Antwerpen
Lijkt mij ook een goed boek!

Ik kan het alleen nog niet (gratis) vinden op het internet :-(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jan 2010, 07:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Ladybug schreef:
ik ken de schrijfster niet, maar het verhaal klinkt heel yummie!! :wink:


Het kan wel kloppen dat je nog niet van haar naam hebt gehoord, want het is haar eerste boek hihi :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2010, 15:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2008, 14:08
Berichten: 172
Woonplaats: Antwerpen
Ondertussen heb ik het boek uitgelezen.

Wauw!!! Ik heb er echt van genoten! Het is toch een 9/10 waard.

Inderdaad jammer dat het nog een tijd duurt voor het volgende boek uitkomt. Ik kan bijna niet wachten :D
Op Beverley Kendall's site kan je al een voorproefje lezen:
http://www.beverleykendall.com/sneakpeek.html

Detje


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2010, 16:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Detje schreef:
Inderdaad jammer dat het nog een tijd duurt voor het volgende boek uitkomt. Ik kan bijna niet wachten :D


Ik ook niet! Ik had haar een mail gestuurd waarom het nog een jaar duurt. Stuurde ze me dit:

Citaat:
Hi Arabella,

Thank you so much for letting me know you enjoyed SS. I loved writing that story. :) And Thomas and Amelia's story has been done for well over a year now so I'm not the hold it, it's my publishers that won't release it earlier. I was hoping the books would come out MUCH CLOSER together, but to no avail. Sigh. Alex and Charlotte's story still hasn't been contracted yet so I'm not sure when or IF it will hit the books so but I pray it will because it's by far the one closest to my heart. I LOVE their story. :) LOL. I never thought about giving Christopher a story but if things go well Catherine story will be the start of a whole new connecting series. Cross your fingers some publisher will want it. :D


The best to you and yours in 2010,
Bev


Ik snap niet waarom een uitgeverij zo lang zou willen wachten met het uitbrengen van een boek. Maar ja, ze zullen er vast wel redenen voor hebben.
Ze heeft het verhaal van Alex and Charlotte dus ook al klaar. Ik vond dat zo grappig op het eind. Dat Missy zag dat Charlotte naar Alex keek :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling