Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 nov 2009, 19:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Wow, deze serie was mijn kennismaking met deze schrijfster en het smaakt naar meer :D

Het is een western, precies zoals ik ze graag lees, rauw en met de juiste hoeveelheid drama/erotiek en romantiek.

het is deel 3 in een serie, maar het is niet noodzakelijk om het in volgorde te lezen omdat er geen personen in terugkomen het is meer dat de schrijfster een aantal westerns heeft geschreven en dit het 3e boek is.

het verhaal gaat over Dee Swann een hele zelfstandige, alleenwonende vrouw die zich in een mannenwereld staande moet houden. Dankzij Angel Creek kan zij het hoofd boven water houden. Ze heeft niets of niemand nodig. Dan komt Lucas Cochran terug naar huis, wonend naast Dee. hij wil van zijn geerfde ranch een succes maken en daarvoor kan hij de vallei van Dee, Angel Creek, goed bij gebruiken. Hij wil dan ook angel Creek van Dee kopen. Verder is lucas op zoek naar een geschikte vrouw en dat is niet de éenvoudige'Dee. Natuurlijk is de aantrekkingskracht tussen hen onvermijdelijk.

mijn cijfer een 9.

dat Howard nu bijna alleen maar Suspense boeken schrijft is geen wonder, want ze kan perfect actie en spanning combineren en beschrijven. Ik ga zeker nog meer van deze schrijfster lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2009, 21:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Jaaa, dit klinkt zeker goed, helemaal iets voor mij. Ik ga eens even op de speur! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2009, 22:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Oh ja, dat klinkt zeker goed, ik heb al haar boeken, dus deze ook,.....
maar iedere keer vergeet ik het weer! :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling