Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 16:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 okt 2009, 21:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 01 feb 2008, 20:36
Berichten: 120
Lara, Lady Hawksworth, is sure her husband died in a shipwreck off the south Indian coast, but three years later someone answering to the name of Hunter, Lord Hawksworth, reappears. He's accepted by everyone save his uncle, who'd claimed the earldom in his absence, and Lara, who had hated being married to him. How Hunter wins Lara with his exquisite lovemaking and becomes a better husband than the man who left her is the heart of this sweetly sensual, character-driven Regency historical.

Dit boekje begint al spannend.Je wilt gelijk weten hoe het verder gaat en ik was, net als Lara,erg nieuwsgierig naar de man die beweerde haar doodgewaande echtgenoot te zijn.Gelukkig hoefden we niet lang te wachten en dook hij al gauw op in de woning waarnaar Lara was verbannen door haar afschuwelijk oom en tante na de verdwijning van haar echtgenoot.Hij maakte me gelijk alleen maar nieuwsgieriger door Lara duidelijk te maken dat hij wel degelijk haar echtgenoot was en als bewijs dingen zei die alleen haar doodgewaande echtgenoot kon weten.Ook vertelde hij hoe Lara er naakt uitzag(moedervlekje etc.).
Lara moest hem toen wel geloven en accepteerde hem al haar echtgenoot,hoewel ze diep in haar hart wist dat deze verleidelijk,zorgzame,tedere man onmogelijk haar gevoelloze harteloze echtgenoot kón zijn.
De plot word alleen maar leuker,als Hunter Lara probeert te verleiden,maar Lara zich de afschuwelijk nachten met hem(of niet?)herinnert.Er volgen heerlijke verleidelijke dagen en waarin Lara onder de nachten met hem onderuit probeert uit te komen,en hij er alles aan doet om haar zover te krijgen dat ze hem wil.Hij geeft haar in alles haar zin,maar zij blijft het moeilijk vinden om zich weer zoals toen te vernederen...ook al lijkt haar lichaam er juist wel heel erg naar te verlangen.Uiteindelijk geeft ze zich aan hem over.
Maar de vraag blijft steeds is hij wel echt haar man of deelt ze het bed met een volstrekte vreemde?Je blijft dus doorlezen ook nadat ze elkaar de liefde hebben verklaart.Je wilt het zo graag weten!

Ik had het boek in anderhalve dag uit en dat is zeer kort voor een engels boek!
Cijfer:9-


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2009, 22:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Ohh, je maakt me nieuwsgierig! Normaal hou ik niet van die verhalen, waarbij de man dus eerst dood ging en toen toch weer niet enzo, maar ik denk dat ik dit verhaal wel een kans geef :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2009, 23:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, ik heb hetzelfde! Dit lijkt me ook wel wat! *pen en papier erbij*


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2009, 08:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Annemiek V schreef:
Ja, ik heb hetzelfde! Dit lijkt me ook wel wat! *pen en papier erbij*


*pen en papier formaat wc-rol* ??? :twisted: :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2009, 08:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Soomi schreef:
Annemiek V schreef:
Ja, ik heb hetzelfde! Dit lijkt me ook wel wat! *pen en papier erbij*


*pen en papier formaat wc-rol* ??? :twisted: :mrgreen:



:mrgreen: :mrgreen:
Geniet van je wc-rol Annemiek :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2009, 09:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Soomi schreef:
Annemiek V schreef:
Ja, ik heb hetzelfde! Dit lijkt me ook wel wat! *pen en papier erbij*


*pen en papier formaat wc-rol* ??? :twisted: :mrgreen:



:mrgreen: :mrgreen:
Geniet van je wc-rol Annemiek :382:


:oops: Ik geloof dat mijn koopgedrag op begint te vallen. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling