Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17 okt 2009, 08:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
The highwayman rides again....

Melanie Jones thought she was imagining things. Surely there's not a breathtaking man astride a magnificent balck horse racing her sports car on a country road. And he had the nerve to wink at her, just before he vanishes in to the night! When he appears to her in solid, sinewy muscle, Melanie realizes he's real...and irresistible.

Nearly two centuries ago, Nathaniel Raven was betrayed and murdered by a trusted fried. He now has one opportunity to uncover the secrest of that night, and Melanie is the only woman who can help him. She may be the most infuriating and independent woman he's ever known, but there is no denying the burning passion between them....or the lethal danger that has followed him from the past....




Deel 2 in de Immortal Warriors-serie (de andere beoordelingen staan hier ook ergens). Moet zeggen dat ik meer moeite had om dit boek uit te lezen dan met deel 1 en 3.

Melanie is iemand die alles graag volgens schema laat verlopen, geen vreemde dingen, gelooft niet in paranormale verschijnselen e.d. en dan word ze naar Ravenswood gestuurd om het huis en spullen van de overleden miss Pengorren te verkopen. Onderweg komt ze Nathaniel tegen en denkt een geest gezien te hebben, maar al snel na aankomst op Ravenswood komt ze erachter dat er heel wat vreemde dingen/mensen echt blijken te zijn.
Nathaniel krijgt een 2e kans en de kans om erachter te komen en te bewijzen wat er nou werkelijk gebeurd is, wie hem heeft vermoord.
Melanie moet hem daarbij helpen, the queen of the between-world heeft haar daarvoor gekozen.
Melanie reist terug in de tijd en daar laat Nathaniel haar een belangrijke gebeurtenis 'meekijken' als een soort van geest, onzichtbaar voor iedereen behalve Nathaniel. Maar er is 1 iemand in de balzaal aanwezig, die Melanie ook kan zien. Nathaniel's zogenaamde vriemd Pengorren, die een soort van vreemde macht over zich heeft (glamour). Hoe kan dit?

Het hele verhaal gaat dus door in tijdreizen, de between-worlds, het zoeken naar antwoorden en het proberen te stoppen van Pengorren, waarvan blijkt dat hij onmogelijk menselijk kan zijn.
Ondertussen vallen Nathaniel en Melanie 'head over heels' voor elkaar, maar is het echt? Want ook Melanie blijkt meer in zich te hebben dan ze dachten en dan heeft ze Pengorren ook nog eens achter haar aan zitten.

Het verhaal is spannend. Spannender dan deel 1 en 3, maar ik vind het ook enigzins verwarrend en langdradig op sommige momenten.
Het is wel heel erg heen en weer, voor mijn gevoel.
De romantiek is even heerlijk als in de andere boeken, maar het verhaal pakte me niet zo als de andere boeken uit de serie. Ik zou liever weer een of andere mythisch monster gezien hebben :wink:
Het is een leuk boek en als je de serie leest, moet je deze zeker ook lezen, maar het is niet een boek waar ik snel nog eens naar zou pakken denk ik.

Mijn cijfer: 7,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2009, 09:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ziet er nochthans goed uit! :382:
denk dat ik sara mackenzie maar eens moet lezen, alledrie... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2009, 09:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Hmm, ik wachtte op deze beoordeling! Deel één en twee staan klaar om gekocht te worden en nu denk ik dat ik het toch maar doe. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling