Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 16:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 okt 2009, 14:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is het 3e en laatste deel in de trilogie Emperor's brides. Nu gaat het verhaal over de emperor zelf.

Jahn de emperor gaat zelf ook een bruide ophalen en wel de bruid die helemaal niet wil! Lady Morgana heeft een verschrikkelijke gave en heeft daarmee een man vermoord. Hierdoor durft ze niemand meer in de buurt te laten en dus ook niet te trouwen. Jahn heeft zichzelf vermomd en weet met een list Morgana mee naar de stad te krijgen. Pas bijna aan het einde krijgt Morgana in de gaten dat Jahn haar man, Jahn de emperor is en daar is ze helemaal niet blij mee. Jahn gaat door het stof, maar wordt niet zomaar vergeven.

Ondertussen volg je eindelijk de persoon achter de intrige en wordt het duidelijk wat hij wil en welke rol hij precies speelt. Hij manipuleert en chanteert mensen en je begrijpt nu eindelijk waarom bepaalde mensen doen wat ze doen.

Het einde is de ontknoping van de intrige, maar deze verliep niet helemaal zoals ik had verwacht. Natuurlijk wel eind goed al goed, maar er zaten wat verrassende elementen in.

Uiteindelijke conclusie:
Ik vond de hele trilogie leuk om te lezen. Het geeft je geen wauw gevoel, maar wel een aangenaam vermaak gevoel. Misschien omdat ik de trilogieën daarvoor ook heb gelezen, vind ik dat ik deze serie echt niet had mogen missen. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of haar volgende trilogie inderdaad gaat over wat ik denk dat het gaat!
Het is duidelijk een trilogie dus de boeken kan je wel uitzonderlijk lezen, maar de verhalen spelen eigenlijk zo'n beetje tegelijkertijd af, dus als je maar 1 boek leest, dan mis je veel van het intrige verhaal wat als rode draad door de trilogie loopt.
Ik kan ze aanraden voor mensen die van paranormaal/fantasy/historisch houden want ze hebben alle elementen. Het is een leuke aanvulling op de voorgaande trilogieën.

Cijfer boek: 8,5
Cijfer trilogie: 8,5
Romantiek matig, maar geen gemis


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling