Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 15:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 okt 2009, 14:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Dit is het 2e deel van de trilogie Emperor's brides. Dit verhaal is tweesporig. Je volgt het verhaal van generaal Merin en Bela, dochter van een rijke stamhoofd en daarnaast speelt het verhaal van lady Leyla en Savin, een smit en een halfbroer van de generaal.

Merin en Bela: Merin heeft de taak gekregen om Bela naar het kasteel te brengen. Het blijkt dat de 2 een verleden hebben en dat Bela Merin heeft getrouwd zonder zijn medeweten! Natuurlijk moeten ze eerst scheiden voordat Bela als bruid gepresenteerd kan worden. Om te kunnen scheiden moeten ze eerst 22 dagen én nachten aan elkaar vastgebonden blijven. Dan heb je ook nog het magische zwaard van Bela, die iets wil maar dit niet duidelijk verteld en het drama is compleet.
Verder vertel ik niets, anders vertel ik teveel, maar dit verhaal vind ik duidelijk hinten naar een volgende trilogie!

Lady Leyla en Savin: Voordat Leyla wordt opgehaald om naar het kasteel te gaan, had ze een verboden relatie met Savin vanwege het verschil in stand. Leyla heeft ook een gave en deze gebruikt ze om Savin te laten vergeten wat ze voor elkaar voelden. Helaas had Savin al geregeld dat hij met het groepje zou meereizen, dus heel veel zin had het niet. Er wordt een aanslag gepleegd en moeten ze samen vluchten. Ze beleven heel wat avonturen en tussendoor krijgt Savin in de gaten dat er iets niet klopt en heb je de poppen aan het dansen.

In het begin vond ik het een beetje chaotisch om van het ene verhaallijn naar de andere te springen. Vooral omdat ze beide verhalen evenveel aandacht wil geven. Later vond ik het wel leuk, toen ik er eenmaal achter was dat het om (half)broers ging. Het blijft spannend en er worden nu meer stukjes van de intrige onthult, maar toch begrijp je nog niet helemaal wat precies de bedoeling is van de intrige. Ja de emperor van zijn troon, maar wie moet er dan in zijn plaats komen?
Dus op naar het 3e deel waar alles hopelijk duidelijk wordt.

cijfer 7,5
romantiek blijft matig, maar geen gemis


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling