Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 11:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 jul 2009, 09:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Prinses Gabrielle of St. biel wordt door de engelse Koning uitgehuwelijkd aan een Schotse laird om de vrede in de Hooglanden te bewaren. Echter 2 engelse baronnen jagen ook achter Gabrielle aan om haarzelf maar vooral om een vermeende schat. In Schotland aangekomen wordt ze door allerlei intriges verbannen. Colm MacHugh de meest gevreesde Schotse Laird redt haar en dan begint het verhaal tussen hen pas....

Ik had al de niet lovende kritieken gelezen en ik moet zeggen het boek viel mij ook tegen. Het boek heeft 438 bladzijden (paperback versie) en pas op bladzijde 184 ontmoeten de 2 hoofdrolspelers elkaar voor het eerst!!!!! Naar mijn mening kan dat echt niet, ondanks dat Julie Garwood geweldig kan vertellen, begint het boek voor mij pas op blz. 184. Het verhaal is een vervolg op The Ransom :harts: en het heeft wel alle elementen van een goed verhaal, maar het haalt het niet bij wat we van Garwood gewend zijn.

Mijn cijfer een 7,5 (omdat ze wel geweldig kan vertellen)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jul 2009, 10:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Oei,..ik heb deze ook laatst aangeschaft,.................
Tja, en een nieuwe Garwood, schaf je hoe dan ook, altijd, aan! :harts:

Nou, ik ben benieuwd hoe ik hem vind,......

Bedankt voor je beoordeling! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jul 2009, 10:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Inderdaad een Garwood koop ik altijd. Alleen zijn al haar andere boeken bij mij toppers deze net niet.

ik hoop overigens wel dat ze Historische boeken blijft schrijven!

Ben benieuwd naar jouw beoordeling.

gr
Ellen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jul 2009, 14:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Tja, ook een geweldig auteur heeft soms haar slechtere momenten. Maar zou ze zelf nou enorm tevreden zijn over het boek of heeft ze gewoon last gehad van een writersblock? :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jul 2009, 17:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
Tja, ook een geweldig auteur heeft soms haar slechtere momenten. Maar zou ze zelf nou enorm tevreden zijn over het boek of heeft ze gewoon last gehad van een writersblock? :?


Nou, ik vind haar suspence serie zo en zo al minder,.....
:?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling