Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Julia Quinn - Splendid
BerichtGeplaatst: 11 jun 2009, 08:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Alexander Ridgely, the Duke of Ashbourne, is determined to avoid marriage. Unfortunately, his family is just as determined to see him wed. Emma Dunster, in London for a season, is determined to return to Boston to run her father's shipping company. But Emma's British cousins are just as determined to see her settle in England. Sparks --and laughter-- fly when all these terribly determined people cross paths during one very splendid London spring.

En dan speciaal voor Romkje weer een beoordeling van Julia Quinn! :cool: :mrgreen:

Dit is het eerste boek dat Julia Quinn ooit geschreven heeft. Ze zegt er zelf over dat haar latere boeken beter zijn. Maar dit boek is al superleuk!
Vooral de eerste helft lag ik regelmatig in een deuk van het lachen, Alex en Emma zijn erg aan elkaar gewaagd, er zijn leuke bijfiguren en de spanning en erotiek is goed. De tweede helft zakt het verhaal een beetje in en vond ik veel bladvulling maar naar het einde toe wordt het zelfs erg spannend en het einde is weer helemaal goed.

Ik vind Julia Quinn echt een heerlijk gevoel voor humor hebben. Inderdaad Petra, de "sneer" naar haar man in het bedankwoord voorin het boek is hilarisch. En op haar site schrijft ze ook heel grappig commentaar bij haar boeken. Ik ga zeker al haar boeken lezen!

Beoordeling: 8,5/10

Saskia


Het is onderdeel van een serie:
1. Splendid - Alexander Ridgely & Emma Dunster
2. Dancing at midnight - John Blackwood & Arabella Blydon (nicht van Emma)
3. Minx - William Dunford (de vriend van Alexander) & Henrietta Barrett (in het boek "How to marry a marquis" komt William ook nog voor maar is geen vervolgdeel).
4. A tale of two sisters - In de anthology "Where`s my hero" staat het verhaal van Ned Blydon (broer van Arabella).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2009, 10:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
heb nog niks gelezen van julia quinn, maar ze staat al een tijdje op mijn verlanglijstje... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jun 2009, 11:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
[i]
En dan speciaal voor Romkje weer een beoordeling van Julia Quinn! :cool: :mrgreen:

.


:twisted: :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2009, 18:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Deze heb ik nog niet gelezen. Klinkt leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jun 2009, 13:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Volgens mij heb ik deze ook :? ,...tja,...nu nog lezen, maar lijkt me ook weer erg goed :cool: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 2010, 14:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Onlangs door toeval weer begonnen met het lezen van de Engelse pockets die al bijna een jaar op een stapel lagen te wachten........
De eerste was dit boekje van Julia Quinn en ik heb ervan genoten. Hoewel naar mijn idee had het wel wat langer mogen duren voordat Alexander er achter komt wie Emma nu precies is. Verder ben ik wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Emma's nichtje (degene die ontvoerd wordt) Of ze haar geleerde, of minimaal een man die van lezen houdt gaat vinden :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling