Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 apr 2009, 21:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Two exquisite cousins must exchange identities in a scandalous deception.

Madeline de Lacy, the duchess of Magnus, prides herself on being one of the most sensible young women in England, which is why she can't believe that, in a turn of the cards, her noble father has lost his entire estate -- and her! -- to a stranger.

On a mission to salvage her family fortune, she changes places with her cousin and companion, sending the meeker Eleanor to confront the man who had won Madeline's hand. Now, Madeline is free to enter the home of a notorious gambler, and pretends to be meek, humble, and competent with an iron. She is, of course, none of those things; she simply is resolved to win her family's fortune back. Just when she thinks matters can't get worse, she meets Gabriel Ansell, the earl of Campion, and they do. Horribly worse.

Four years ago, Madeline was engaged to Gabriel, and worshipped his arrogant kisses. Now, being forced to marry a man she doesn't know pales in comparison to the ordeal of facing Gabriel again, the man who betrayed her -- Gabriel, the only man she ever loved


dit is blijkbaar het eerste deel van een 2delige serie (vervolg is "one kiss from you") en het eerste boek dat ik lees van dodd.
ik moet zeggen, ik vond het zeker niet wauw maar ook niet slecht.
het heeft een beetje de opzet (althans het deed me er vaak aan denken) van "at the bride hunt ball" van olivia parker, een gezelschap in een groot huis waar ipv een bal een weddenschap centraal staat.
het is wel spijtig dat er niks over haar nicht eleanor meer geschreven werd, dit werd gereserveerd voor het tweede deel... :-(
gabriel is wel geweldig en madeline ook, zeker wanneer ze beseft dat gabriel wel dé man is voor haar :D
er is genoeg humor en erotiek (pagina's lange beschrijvingen... :wink: )en een misdaad op te lossen...
ik geef het een 8/10, it didn't blow me away, maar toch...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 apr 2009, 06:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb net eentje uit van Dodd,....en vond die ook niet heel erg wauw,...
het liep af met een sisser en dat is nooit zo geweldig,......

Ook mijn eerste en was: Danger in a red dress


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 apr 2009, 09:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik vind het nadeel bij de boeken van haar dat ze blijkbaar geen goede eindes kan schrijven. Het hele boek vind ik dan geweldig en de laatste hoofdstukken broddelt ze er maar wat op los. :?

De Hertogin is een vervolg op dit verhaal. De Hertogin vond ik persoonlijk leuker dan Scandalous again. Het eerste deel gaf ik 3 sterren en het tweede deel 4 sterren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 apr 2009, 08:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Saskia schreef:
De Hertogin is een vervolg op dit verhaal.


ook raar dat het enige vertaalde boek (dacht ik toch) een tweede deel is... :?

van de hertogin heb ik toch heel goede kritieken gelezen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 apr 2009, 08:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ladybug schreef:
Saskia schreef:
De Hertogin is een vervolg op dit verhaal.


ook raar dat het enige vertaalde boek (dacht ik toch) een tweede deel is... :?

van de hertogin heb ik toch heel goede kritieken gelezen...


Heb alleen De Hertogin nog maar gelezen en die vond ik op zich wel leuk, maar eigenlijk wat hierboven ook gezegd word... geen hoogvlieger!
Volgens mij is dat het hele punt bij haar boeken. Twijfel nu ook of ik de rest wel wil lezen eigenlijk :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 apr 2009, 13:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ladybug schreef:
Saskia schreef:
De Hertogin is een vervolg op dit verhaal.


ook raar dat het enige vertaalde boek (dacht ik toch) een tweede deel is... :?

van de hertogin heb ik toch heel goede kritieken gelezen...


Is inderdaad raar. En ik vind het ook absoluut twee boeken die je niet los van elkaar kunt lezen. Beetje vreemd!

De boeken die ik tot nu toe van haar gelezen heb vond ik allemaal een jammerlijk einde hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling