Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 maart 2009, 18:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Tjonge ik heb er even op moeten wachten. Degene bij wie ik dit boek bestelt had, was even aan het slapen en dus kon ik vanaf aug 08 op dit boek, die ik serieus graag wilde lezen, wachten! Maar eindelijk zijn de lading boeken dan toch gearriveerd, waaronder deze.

Dit verhaal is helemaal weer op het Kenyon niveau! Dit boek is zo ontzettend goed!!!! Het eerste deel is ronduit triest en daar heb ik heel wat traantjes bij gelaten, gelukkig verliep het tweede deel van het boek een stuk vrolijker.

Eindelijk weten we meer over het personage Acheron en tjonge, wat een triest verleden!

Ik ga er niet teveel over zeggen, maar lezen die reeks!
Het is wel zo, dat je echt de serie helemaal moet lezen om dit boek te snappen, dat geldt eigenlijk voor alle boeken in deze serie. Enigszins jammer, maar wel slim.

Het enige wat ik als aanmerking kan geven, is dat je soms de weg kwijtraakt in alle goden, dark-hunters, dreamhunters, skoti, gallu etc etc. De aanschaf van de Dark-hunter companion was zeker geen weggegooid geld!

Maar tjonge tjonge wat is dit boek ontzettend goed!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 maart 2009, 19:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Maaike schreef:
Het enige wat ik als aanmerking kan geven, is dat je soms de weg kwijtraakt in alle goden, dark-hunters, dreamhunters, skoti, gallu etc etc. De aanschaf van de Dark-hunter companion was zeker geen weggegooid geld!

Maar tjonge tjonge wat is dit boek ontzettend goed!



Wat de companion betreft ben ik het zeker helemaal met je eens!!! soms is het wel eens even verwarrend. Daarom moet je idd ook eigenlijk alles wel lezen, anders mis je gewoon dingetjes.
En Ash... *sigh*... hij is geweldig!!! ik heb ook wat traantjes gelaten dat eerste deel...
Het is een geweldig boek!! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2009, 23:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2007, 13:41
Berichten: 1030
Woonplaats: Hazerswoude dorp
Helemaal mee eens! :mrgreen:

Hij heeft t idd behoorlijk voor zn kiezen gekregen, dus hij had zeker wel n beetje voorspoed verdient :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling