Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 maart 2009, 22:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
The Courtship Dance is het vierde (en laatste?) deel van de serie Matchmakers van Candace Camp. In de eerste drie delen waren Lady Francesca Haughston en Sinclair de Duke of Rochford de bijfiguren, maar je voelde aan dat er ook een verhaal over hen zou komen.

Sinclair en Francesca hebben een lange geschiedenis met elkaar. Tijdens haar eerste seizoen zijn ze verloofd (niet publiekelijk gemaakt), maar Francesca verbreekt deze verloving omdat ze denkt dat Sinclair vreemd gaat. Gekwetst vlucht ze in een huwelijk met Lord Haughston. Helaas is Lord Haughston minder nobel dan gedacht: hij gokt zwaar en gaat veelvuldig vreemd. Als hij na 10 jaar huwelijk komt te overlijden, laat hij Francesca dan ook met zware schulden en een grote aversie tegen het huwelijk achter.
Door creatief te zijn en door als 'matchmaker' op te treden, weet ze het hoofd boven water te houden. Na vijf jaar weduwe te zijn geweest, komt ze tijdens het huwelijk van Callie (zusje van Sinclair, waarvoor ze de matchmaker is geweest) er achter dat Sinclair niet vreemd is gegaan tijdens hun verloving. Sinclair is nooit getrouwd en Francesca is er van overtuigd dat het haar schuld is. Zij besluit dan ook om haar 'kunsten' in te zetten en voor Sinclair de geschikte bruid te vinden.

Hoewel de karakters van de eerdere delen leuk waren, wilde je eigelijk meer over Francesca en Sinclair lezen. Het zijn dan ook mooie, krachtige personen. Wellicht is dit ook het minpuntje. Het is een lekker verhaal, maar omdat je er zo naar toe leeft valt het uiteindelijk toch een beetje tegen. Er is geen sprake van een anti-climax, maar wel heb je het gevoel van 'mmhh ik mis wat'. Desondanks heb ik van het verhaal genoten en krijgt het van mij een 8,5.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 maart 2009, 22:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
:382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 apr 2009, 15:49 
Offline
Nieuw Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 26 feb 2009, 08:57
Berichten: 10
Woonplaats: alkmaar
Ik ben begonnen in het eerste deel van de courtship dance; de marriage wager. Maar zoals Soomi al zei; je wilt eigenlijk het verhaal van Francesca en Sinclair lezen. Ik was een beetje teleurgesteld dat het om een ander stel ging. Heb hem ook nog niet uitgelezen...Eerst de boeken van de Drake sisters van Christine Feehan lezen...mjammie die zijn ook fijn. Maar wel in het Engels, he!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2009, 15:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Oh, ik vond dit een erg leuk boek. Ik had bij dit boek meer gevoel dan bij de voorgaande drie. Ik had meer compassie, meer medelijden en vooral gunde ik Sinclair en Francesca het langverwachte geluk.

Het was wel wat minder spannend qua verhaal maar de liefdesscenes vond ik echt super lief en gepassioneerd. :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling