Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 14:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 19:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
(1) A Perfect Bride (CL 616 Een volmaakte bruid): Sebastian Sterling en Devon St James
(2) A Perfect Groom (CL 619 Alleen liefde is genoeg): Justin Sterling en Arabella Templeton
(3) A Perfect Hero (CL 623 In de ban van een schurk): Jullianna Sterling en 'de Magpie' Dane Granville

Subgenre: Regency

Zowaar een serie die compleet, in de juiste volgorde en snel achter elkaar vertaald is door CL (alleen lees ik geen CL's meer :wink: ).

Rode draad door de boeken is niet alleen de broers en zus Sterling, maar ook de schande die hun moeder over hun familie heeft gebracht door met een andere man weg te lopen toen ze nog klein waren. Ook de relatie met hun vader, gekenmerkt door liefdeloosheid, afstandelijkheid en zelfs wreedheid, speelt in alle drie de verhalen een rol.

A Perfect Bride
Sebastian, markies Thurston, heeft na het overlijden van zijn vader hard gewerkt om de familienaam weer in ere te herstellen. Hij wil dan ook absoluut vermijden dat zijn familie weer onderwerp van roddel wordt. Hij plant zijn leven dan ook zorgvuldig en heeft duidelijk in zijn hoofd aan welke eisen zijn bruid moet voldoen.
Op de avond dat hij publiekelijk kenbaar heeft gemaakt op zoek te zijn naar een bruid, ontmoet hij Devon St. James. Beter gezegd rijdt zijn koets bijna over Devon St. James heen. Devon woont in een van de ergste buurten van Londen en is gewond geraakt toen ze werd overvallen. Sebastian, die haar niet aan haar lot wil overlaten, besluit haar mee naar zijn huis te nemen. Devon blijkt niet zo maar een meisje uit de achterbuurten van Londen. Ze is als dochter van een voormalige gouvernante welbespraakt, maar tegelijk niet op haar mondje gevallen. Hoewel Devon totaal niet aan het plaatje van een perfect bruid voldoet, voelen Sebastian en Devon zich steeds meer tot elkaar aangetrokken ...

A Perfect Groom
Justin Sterling is in tegenstelling tot zijn broer en ontzettende 'rake' en maakt er een levenstaak van zich zo slecht mogelijk te gedragen. Door een vriend wordt hij overgehaald tot een weddenschap: als hij het hem lukt om binnen een maand de meest begeerde debutante 'De Onbereikbare' in zijn bed te krijgen, ontvangt hij 6000 pond.
Omdat hij een tijd in het buitenland is geweest, weet hij echter niet dat 'De Onbereikbare' Arabella Templeton is, de enige die hem ooit flink op zijn nummer heeft gezet en haar afkeer voor hem nooit onder stoelen of banken heeft verscholen. Arabella is dan ook verbaasd dat ze door Justin wordt benaderd. Justin is daarentegen verbaasd dat hij het leuk vindt om in het gezelschap van Arabella te zijn.

A Perfect Hero
Jullianna Sterling is de jongste van de drie. Zij was nog maar 3 toen haar moeder wegliep en geloofde dan ook nog in de liefde. Echter toen ze 22 was, is ze voor het altaar in de steek gelaten en is er nu, met haar 27ste, heilig van overtuigd dat zij alleen wil en zal blijven. Zij woont dan ook op haarzelf en gaat min of meer haar eigen gang. Tijdens een trip naar Bath wordt de koets waarin ze zit overvallen. De koetsier probeert aan de overval te ontsnappen, helaas zo wild dat de koets omvalt en hij omkomt en Julianna gewond raakt. De overvaller aka de Magpie neemt haar mee naar zijn schuilplaats om haar te verzorgen. Julianna 'dankt' hem door hem neer te schieten. Omdat ze zich schuldig voelt besluit ze te blijven en op haar buurt de Magpie te verzorgen. De Magpie is echter niet zo maar een overvaller, maar een spion die voor de regering werkt en gevoelens bij Julianna los maakt die ze dacht begraven te hebben, samen met haar dromen.


Drie aardige verhalen die los van elkaar gelezen kunnen worden, maar het beste in volgorde. Samantha James schrijft niet met de sprankelijkheid van bijvoorbeeld een Stephanie Laurens, maar haar verhalen bevatten wel voldoende ingredienten voor een lekker leesmiddagje.
Het verhaal van Sebastian en Devon vind ik het leukst en krijgt van mij dan ook een 8/10. Het verhaal van Julianna en Dane vind ik soms wat ongeloofwaardig (adellijke jonge dame die opzich zelf woont, broers die zo maar een vreemde man in huis van zus accepteren etc), minder aansprekend en krijgt van mij een 7-. A Perfect Groom zit er tussen en beoordeel ik dan ook met een 7,5.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 19:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ben benieuwd hoe ik ze vind,..

(ik heb er vaak mee in mijn handen gestaan, maar dan weer 3 delen :roll: ,......)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 20:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Zo Soomi een beoordeling?! :D En nog zo uitgebreid ook!! :382: (Je doet het beter dan ik :cool: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 20:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Wow meid, bedankt voor je beoordeling. Vooral doorgaan!! (Ik hoor barry stevens het zo zeggen :wink: )

Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 20:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Maris schreef:
Zo Soomi een beoordeling?!


Ja ik vond het wel weer tijd worden. De laatste is ik weet niet hoe lang geleden. De volgende ?? :wink:

En dank voor de complimenten meiden. Ik lees altijd met bewondering die van jullie, dus ben blij dat jullie het leesbaar vonden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 maart 2009, 21:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Ja, leuke beoordeling! :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2009, 09:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Deze serie heb ik 2 jaar geleden gelezen en ik vond het 2e deel over Justing het beste :382: !
Op de een of andere manier kan ik me het 3e deel niet meer zo goed herinneren... :? Maar ja... ik word ook bijna 40... :wink:
Het is in ieder geval een serie die lekker wegleest!

Leuk om een keer een beoordeling van je te lezen Soomi :382: !

Miriam


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 maart 2009, 10:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Hmmmm ....... toch ook maar eens aan beginnen?

Oh ja, goede beoordeling Soomi :382:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2009, 09:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 okt 2007, 10:28
Berichten: 177
Wat leuk om eens een beoordeling van jou te lezen Soomi. Eens een keer wat anders dan je koopnieuws :wink:
Ben benieuwd naar je volgende beoordeling. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling