Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 23:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 dec 2008, 21:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
"In the world of Dark-Hunters, all hell's breaking loose...
Stryker has sent word and is gathering his forces.

While the world carries on unawares, STryker, who leads an army of demons and vampires, is plotting an all-out onslaught against his enemies - which, unfortunately for us, includes the entire human race.

To avenge his siter, Stryker prepares to annihilatethe Dark-Hunters. But things go awry when his oldest enemy returns. Entir his ex-wife, Zephyra. Just when he thought nothing could stop him, he's now embroiled in a centuries-old war with a shrew who gives new meaning to pain.

New batttle lines are drawn as the Dark-Hunters rally for a final showdown on One Silent Night"



Maar weer eens een beoordeling van mij....ondanks dat we er ondertussen allemaal vanuit gaan dat alle boeken uit de Dark-Hunter serie van Kenyon goed zijn, is het toch wel eens leuk misschien om te horen hoe deel...ehm.. (ff opzoeken)...24 is! ( 24 is including alle anthologies enzo natuurlijk).

Ik heb hem net uit, het verhaal van Stryker, zoals gewoonlijk eigenlijk vastgeplakt aan het boek van begin tot eind. Het is natuurlijk geen Acheron, dat was HET verhaal. MAAR.... :wink:

Hoe het nu verder gaat is gewoon geweldig! Je blijft in het wereldje en in One Silent Night bekijk je het van de andere kant. Stryker en Zephyra zijn hysterisch, haha....duidelijk voor elkaar gemaakt.
Ik vind vooral de dingen rondom hun romance ook geweldig eigenlijk. Een compleet ander soort gevecht als ineens War in the picture komt en een gevaar blijkt te zijn voor iedereen (klinkt logisch natuurlijk met zo'n naam :wink: )

Er komt ook meer van Nick naar voren....OMG hij is nog vreemder dan de rest! :shock: Al moet ik zeggen dat ik ff moest nadenken over wat nou wat is in het hele verhaal, maar goed....Nick tegenover Jared, een soort balans zeg maar. Er is dus ook veel meer van Jared in dit boek, waar ik persoonlijk heel blij mee ben. Hoop dat er snel een verhaal van hem komt! :D

The big fight op het eind....klasse!!! :382: Ik vind m goed, de goeierikken, slechterikken....ze vechten uiteindelijk allemaal samen voor degenen van wie ze houden.
En dan helemaal op t eind....WAAAAA....dat beloofd wat voor boeken die nog moeten komen!! Daimons & gallu-mixing, Nick & Ash, Daimons in zonlicht...JIPPIE :D

Het lijkt me duidelijk dat ik helemaal happy ben en echt uit kijk naar wat er nog komt van Kenyon!
mijn cijfer voor het romance verhaal: 8- maar het geheel maakt het zeker een dikke 8,5! (en dan ben ik vrij streng eigenlijk)



De volgende is trouwens al uit en is een anthologie, waar ik ook helemaal happy over ben, want niet alleen Kenyon schrijft daarin, maar ook Ward :382: (en Susan Squires). Die heet Dead after dark, heeft Fury's verhaal (YAY...Were-Hunters!) namelijk Shadow of the moon.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2008, 00:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik ben al een eind op weg met het sparen van haar boeken. Ik ga ze pas lezen als ik ze allemaal compleet heb! :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2008, 14:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
Ik ben al een eind op weg met het sparen van haar boeken. Ik ga ze pas lezen als ik ze allemaal compleet heb! :cool:


kan ik me wel wat bij voorstellen. Bij de laatste paar boeken moest ik iedere keer wachten tot ze uit waren....das wel jammer. Soms moet ik dan echt weer even terugzoeken wat waar en met wie ook alweer gebeurd was, haha. Zeker nu ik ook meer andere paranormal-series erbij krijg.

Maar ik vind het toch knap van je hoor, dat je je in kan houden ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 dec 2008, 11:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jul 2008, 18:47
Berichten: 159
Woonplaats: (Zuid-Holland)
Ik heb ze in september t/m Acheron allemaal gelezen. Nu moet ik inderdaad iedere keer wachten tot het volgende deel komt en dat is best moeilijk! Gelukkig zijn er nog andere vergelijkbare series. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling