Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 18:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 nov 2008, 16:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Beautiful, level-headed Christina Bower has every reason to avoid Adrien Hunt. He is an earl while she is of common birth-he will never offer marriage. He is a man of intrigue, perhaps playing both sides in a most perilous game. Worst of all, the arrogant, lethally charming rogue revels in his reputation as libertine, unrepentant of the many bedchambers through which he's romped and the many hearts he's broken.

Yet the warmth of his breath on her cheek makes her knees weak-though Adrien would never admit that his pursuit of sensible, lovely Christina goes beyond mere desire alone. Does she dare submit to the irresistible devil's practiced seductions? Does she dare enter Adrien's dangerous world-and if she surrenders to it, will he only break her heart, too?


waw :harts: :harts: wat een fantastisch boek!! en wat een goede schrijfster ! het boek is heel goed geschreven, zo niet in "simpel" engels, maar met mooie beschrijvingen (alles wordt mooi beschreven :oops: :mrgreen: )
de aantrekkingskracht, spanning, erotiek, ...heel goed verhaal ook, speelt zich af ten tijde van de franse revolutie, zo'n beetje zoals the scarlet pimpernell, engelsen die franse aristocraten overbrengen naar engeland om aan de guillotine te ontsnappen.
je wordt echt meegezogen in het boek, ik kon niet stoppen met lezen, maar moest dan toch, :mad: ik kon dan ook niet wachten om het uit te lezen!
het eerste deel gaat over de verleiding :harts: :harts: van christina en het tweede deel van het boek over "scarlet pimpernell", het is echt van het begin tot het einde spannend!
en OMG, bestaan er eigenlijk mannen als adrien :harts: :harts: :harts: in het echt????
ik vond christina niet echt jaloers, met adrien zijn verleden... :wink:
ook de bijrollen zijn goed, echt volwaardig verhaal zonder losse eindjes
opnieuw een schrijfster (waar ik nog nooit van gehoord had) waar ik zeker meer van wil lezen ( denk dat ze zo'n beetje a la woodiwiss schrijft)
ze heeft ook al verschillende prijzen gewonnen ( RITA award)
is een boek dat blijft hangen en dan vooral adrien :harts: :harts: ... (kan er nog niet over zwijgen :mrgreen: !! I'm in love!!)

11/10 !!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 nov 2008, 20:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
ladybug schreef:
11/10 !!!


:shock: :shock: Dat moet wel een superboek zijn! :382:

En ja hoor, mannen als Adrien bestaan echt! Hij zit nu naast me op de bank! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 nov 2008, 22:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Het boek kon mijn aandacht niet echt vast houden. Ik irriteerde me dood aan de heldin, ze deed naar mijn zin te dramatisch en ik dacht regelmatig meid doe iets en dan deed ze niets, maar ondertussen boos zijn op iedereen en alles.
Geen super slecht boek, maar ook geen toppertje... en zeker mijn smaak niet! Terwijl alle elementen die erin zitten mij meestal wel aanspreken... jammer...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling