Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 08:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 okt 2008, 14:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
het verhaal gaat over een griekse god die vervloekt is en al 2000 jaar in een boek is gevangen en als "love-slave" dient voor iedereen die hem roept bij volle maan tot de volgende volle maan.

ik vond het een heel goed gegeven, maar ik vond dat ze er niet genoeg met gedaan had, was eigenlijk een beetje ontgoocheld :cry:
het is wel goed geschreven, want je blijft lezen, maar toch mis ik iets

ben al begonnen in het volgende boek "dragonswan" en er zit toch al meer vaart in ( en meer erotiek) want ik dacht dat het wel een :oops: boek ging worden, met die love-slave en al, maar ik kwam toch een beetje bedrogen uit, er was wel spanning en ze wilden wel alletwee, maar het mocht dan niet :shock:
ik vond dat hij niet genoeg uitgewerkt was, het speelde hem teveel af in het nu en dan plots die godheden, ik vond ze er niet echt passen (eros als biker :shock: )
terwijl de eerste sexscene in dragonswan, :oops: :oops: :oops: ...
ik hoop dat de boeken in stijgende lijn gaan , zoals ik al ondervind :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 okt 2008, 16:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jul 2008, 18:47
Berichten: 159
Woonplaats: (Zuid-Holland)
Gewoon doorlezen Ladybug! De boeken zijn echt de moeite waard! Tenminste dat vond ik. Ik vond Fantasy Lover ook al heel erg leuk, maar de dark hunters zijn nog veel leuker! :harts: :harts: :harts: Spanning, romantiek, erotiek en een hoge dosis humor (als je van dit soort humor houdt natuurlijk) Ik heb echt heel vaak dubbel gelegen :D van het lachen en met rode oortjes gezeten van de erotiek :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 okt 2008, 19:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Van alle fantasie, weerwolven e.d. boeken, is dit nu net de enige die ik wel! gelezen heb :D

Ik vond het ronduit kinderachtig :? , sloeg gewoon nergens op, kan niet en onwerkelijk.
Een blote man uit een boek gelezen :? , een wens ofzo :? en dan houd ze hem in huis, hij wacht daar elke dag op haar, ze heeft/mag wensen doen :?

Niks voor mij,..maar,........

het was wel prima geschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 okt 2008, 20:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Tja, van de hele dark-hunter reeks is dit een beetje een buitenstaander. Het is heel anders dan de volgende delen. De verhaallijn in dit boek is totaal anders dan de rest. De enige overeenkomst is de griekse mythologie.
Mijn Dark-hunter verslaving begon pas na het tweede boek. Het 1e boek is een prima boek, maar vergeleken met de volgende delen is dit een wat mindere. De volgende 5 boeken uit de serie zijn ronduit WAANZINNIG GOED! Daarna zitten er een paar mindere tussen, om weer sterk terug te komen. Zoals in elke serie zitten er altijd mindere bij. Zo gaat dat nu eenmaal.

O JA en Danielle, ik ben ook een echte HR-lezer, maar wat de Kenyons betreft, maak ik graag een uitzondering. Misschien moet je toch deel 2 ook eens proberen. En als je dan nog twijfelt, ga dan direct door naar Dance with the Devil :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling