Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 20:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 sep 2008, 20:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Deel 1: CL 772 Een zee van hartstocht-Too great a temptation / Damian Westmore & Mirabelle Hawkins
Deel 2: Too scandalous to wed / Sebastian, burggraaf Ravenswood & Henrietta Ashby (de beste vriendin van Mirabella in CL 772)
Deel 3: Too dangerous to desire / Adam Westmore & Evelyn Waye (de broer van Damian in CL 772)

Pff...wat een erotiek! Rode oortjes heb ik ervan. hihi

Henry (Henrietta) is 20 en al 8 jaar verliefd op Sebastian. Hij is 36 en moet niets van haar weten, hij ziet haar als een soort zusje omdat zijn broer met haar zus is getrouwd. Om haar verleidingspogingen te ontvluchten gaat hij een paar maanden naar het buitenland. Als hij terugkomt valt hem op dat Henry opeens gevoelens in hem losmaakt, ze ruikt anders, kijkt anders en doet anders. Maar waarom valt hem dit als enige op? Wat niemand weet is dat Henry die 5 maanden goed besteedt heeft, ze heeft de hulp ingeroepen van een beroemde courtisane. Die heeft haar al haar verleidingskunsten geleerd.

Sebastian raakt langzaam in haar netten verstrikt, totdat haar geheimpje uitkomt en Sebastian furieus is dat hij is gebruikt door haar. Dan komt Henry erachter dat de held waar ze hem voor hield niet bestaat en dat hij inderdaad de rogue is waar iedereen haar voor gewaarschuwd heeft. Het vertrouwen is weg en ze wil hem nooit meer zien.

Maar helaas heeft een vijand van Sebastian andere plannen en stuurt haar hele toekomst in de war. Ze moet zich wapenen tegen de charmes van Sebastian. Wie zal deze strijd winnen?

Beoordeling: Wow, super spanning in het begin van het boek. De verleidingspogingen van Henry zijn hilarisch en tevens erg erotisch. De karakters zijn goed uitgewerkt en ze zijn aan elkaar gewaagd. In het begin van het boek verleidt zij hem maar daarna zijn de rollen omdraait en bewijst Sebastian waarom hij zo`n beruchte rogue is....

9/10


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 sep 2008, 09:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oh zeg ...... als CL dit deel niet gaat vertalen :roll:

Klinkt helemaal als geweldig .... ik ben in elk geval zseer benieuwd :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 sep 2008, 11:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt inderdaad :harts: :harts:

zal eens op amazon moeten kijken... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 sep 2008, 20:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Haha... kon je niet meer wachten tot de rest ook vertaald wordt? :wink:

Miriam


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 sep 2008, 10:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Miriam schreef:
Haha... kon je niet meer wachten tot de rest ook vertaald wordt? :wink:

Miriam


natuurlijk te zien hoe moeilijk het te vinden is, maar het is soms dat de pikante scenes in het nederlands wat afgezwakt worden en natuurlijk ingekort, dus begin ik langzaam over te schakelen op engelse boeken

ik had altijd gedacht dat ik geen rode oortjes kon krijgen van het engels lezen, maar die boekjes zijn een pak pikanter (vind ik) dan de vertaalde... :oops: :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2008, 12:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Miriam schreef:
Haha... kon je niet meer wachten tot de rest ook vertaald wordt? :wink:

Miriam


Haha, soms kan ik inderdaad niet wachten. Ik ben nu in het laatste deel van de Too serie bezig. Begint ook al erg goed. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2008, 15:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Ik heb deze serie gewonnen, en wilde er laatst aan beginnen. Maar het eerste deel is een piraatje, en daar hou ik niet zo erg van, dus heb ze weer weggelegd. Misschien toch maar gewoon deze gaan lezen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2008, 15:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Diana schreef:
Ik heb deze serie gewonnen, en wilde er laatst aan beginnen. Maar het eerste deel is een piraatje, en daar hou ik niet zo erg van, dus heb ze weer weggelegd. Misschien toch maar gewoon deze gaan lezen?


Gewoon doen hoor, de eerste is niet echt een standaard piratenverhaal. Die beoordeling staat bij de candlelights.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 sep 2008, 16:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 nov 2004, 09:22
Berichten: 1273
Woonplaats: Aalsmeer
Ik heb dit boek ook gelezen, maar ik moet zeggen dat ik stukken heb overgeslagen en hem niet helemaal uit heb gelezen omdat ik haar schrijfstijl mij niet beviel. Voor een amerikaan was haar engelse woordenschat erg bekrompen en simpel. Waardoor het bijna kinderachtig over kwam op mij. Plus ,werkelijk het kwam totaal niet geloofwaardig over. Maarja smaken verschillen, hehe.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 nov 2009, 01:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik vond het zeker geen slecht boek en de erotiek was inderdaad heel goed :D , maar inderdaad haar "amerikaanse" schrijfstijl viel me ook op.

maar het is wel eens leuk als de vrouw moet verleiden... :wink:

ik had er wel iets meer van verwacht, maar ik geef het zeker nog een 8/10!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 nov 2009, 22:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 mei 2008, 16:50
Berichten: 523
Klinkt leuk! Ben benieuwd hoe ze hem gaat verleiden.
Alleen vind ik dit wel een beetje vreemd:

Saskia schreef:
Henry (Henrietta) is 20 en al 8 jaar verliefd op Sebastian. Hij is 36 en moet niets van haar weten, hij ziet haar als een soort zusje omdat zijn broer met haar zus is getrouwd.


Toen zij 12 was, was ze dus verliefd op een man van 28?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 nov 2009, 00:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Arabella schreef:
...Toen zij 12 was, was ze dus verliefd op een man van 28?


:shock: :shock: :shock: :shock: die was er snel bij :mrgreen:




Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 nov 2009, 09:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Marleen schreef:
Arabella schreef:
...Toen zij 12 was, was ze dus verliefd op een man van 28?


:shock: :shock: :shock: :shock: die was er snel bij :mrgreen:

Groetjes, Marleen.


ja heb dit ook een paar keer gedacht... :wink:
ik hou eigenlijk niet zo van die hele grote leeftijdsverschillen :? , maar het valt niet echt op in het boek...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2009, 20:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Het valt in het boek inderdaad niet zo op maar het is inderdaad een fors leeftijdsverschil. Het was van haar eerst zo`n jeugdliefde/heldenverering en dan opeens is het een volwassen vrouw die voor zo`n man ook aantrekkelijk wordt. :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 dec 2011, 07:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 jan 2010, 13:27
Stemming:
Blij
Berichten: 142
Woonplaats: Denbosch
Nationale vlag:
Netherlands
die verleidingspogingen zijn echt hilarisch ik heb echt een paar keer dubbel gelegen, het liefst had ik dit boek gisteren nacht uit gelezen maar helaas hield mijn e-reader er mee op. :mad:
kan niet wachten tot vanavond ! :harts: :harts: :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling