Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 13:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 sep 2008, 10:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 31 okt 2005, 19:58
Berichten: 297
Woonplaats: Oud Gastel
Nationale vlag:
Netherlands
Zucht

Ondanks dat ik een grote fan van Lindsey ben was het lang geleden dat ik een boek van haar had gelezen. Soms is het lezen van een hele serie teveel voor mij en dan word ik het lezen van een bepaalde schrijfster beu :shock:

Maar ik moet zeggen deze is weer de moeite waard.

Gabrielle Brooks gaat na het overlijden van haar adelijke moeder op zoek naar haar vader een zeeman. Ze vindt hem en komt dan tot de ontdekking dat haar vader een piraat is! Ze blijft bij hem voor 3 jaar, maar dan wil haar vader de wens van haar overleden moeder nakomen en stuurt Gabrielle tegen haar zin terug naar Engeland om een Engelse echtgenoot te vinden. hij roept de hulp in van James Malory en zijn vrouw Georgina. De broer van Georgina, Drew Anderson begeleidt Gabrielle naar de diverse bals. Drew :harts: is een onverbetelijke rokkenjager en wil absoluut niet trouwen :D maar hij vindt Gabrielle wel de moeite waard en omdat hij weet dat zij de dochter van een piraat is, denkt hij dat Gabrielle wel voor een verzetje in de markt is. Hij veroorzaakt een schandaal waardoor heel de Ton weet dat zij de dochter van een piraat is en Gabrielle zint op wraak, ze kaapt Drew's schip en neemt hem gevangen........


Een echte Lindsey, in dit deel komen James en Geordgina wederom voor :382: en ik moet zeggen dat de Malory's top zijn , maar de Andersons zijn ook niet gek :wink:


Mijn cijfer een 9

PS ik zie al uit naar het volgende deel met weer een Anderson, is nu in hardcover te koop, en in pocket pas in 2009, ik hoop dat ik zo lang kan wachten :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 sep 2008, 16:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Deze is ook gauw eens aan de beurt, maar net als alle andere lindseys,..moet ik de tussen liggende ook nog steeds lezen :roll:

dus het duurt wel even,....maar ik ga het echt gauw doen :harts: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 okt 2008, 21:57 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 okt 2008, 17:47
Berichten: 83
Woonplaats: Zelzate
Waauw!
Ik moet een vervanglijstje beginnen opstellen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2008, 11:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Jennifer schreef:
Waauw!
Ik moet een vervanglijstje beginnen opstellen...


Ik zou zeggen : welkom bij de club ;).


Groetjes, Marleen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2008, 18:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klinkt :harts: .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling