Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 11:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 aug 2008, 09:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Jarenlang, vanaf kinds af aan, leeft Imogen Colebrook, in duisternis, als gevangene in haar eigen kasteel.
Ze is blind. Blind gemaakt door haar haatdragende broer Roger, die vond dat hij te weinig aandacht kreeg van zijn, nu overleden ouders.
Roger is de geliefde van de koning en hij krijgt het voor elkaar de harde en stoere krijger: Robert Beaumont aan Imogen te slijten, om haar nog veel meer pijn te doen.

Imogen vreest voor de krijger, haar man Robert. Maar Robert is juist heel lief voor haar, leert haar te leven met haar blindheid, brengt haar juist weer tot leven.
Ze maakt een geweldige tijd mee, ze raken hopeloos verliefd juist,......
en dat komt Roger ter oren,.....en krijgt het voor elkaar Robert onjuist te beschuldigen van landverraad en de koning neemt Robert gevangen.

Imogen reist meteen naar de koning, zwanger en al, samen met Roberts beste vriend Gareth, die haar begeleid.
Ze hopen optijd te komen, maar de reis valt enorm tegen,............
zwanger en blind, maakt de reis er niet beter op.

Imogen krijgt het voor elkaar de koning aan het twijfelen te brengen,
en die laat Robert vrij, om Roger eh,...een koppie kleiner te maken :wink:
Maar ondertussen heeft Roger Imogen meegenomen,....en zint op wraak,....
Lukt het Robert om Imogen uit de handen van Roger te krijgen?

Mijn beoordeling: 7 1/2

Tja, ik vond hem heel sterk beginnen, vooral met Gareth, die ook veel van Imogen ging houden,......hartverscheurend,maar,...
daar vond ik het bij ophouden :?
Imogen te soft, Robert ook,..te soft,...
Gareth was erg leuk :harts:
Ik liep een beetje te duwen, maar het bleef wat saai :?

Ik ga niet voor deel 2. ( al is Gareth helemaal geweldig hoor,......)


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 15 aug 2008, 19:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2008, 18:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 24 jul 2005, 12:10
Berichten: 989
Woonplaats: St-Truiden
Oh, deze heb ik ook gelezen, en ik vond 'm supergoed!!! :harts: *le sigh* Robert is echt de moeite waard, hahaha :harts: ...

Heb ondertussen ook al het vervolg gelezen, over Gareth, en die is ook heel erg aan te raden :382: .

Ben nu natuuuurlijk zeer benieuwd wat je ervan denkt eens je het boek uit hebt, Danniëlle :wink: .


Andi


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling