Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 12:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 aug 2008, 14:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
"When Madleine Prescott took a teaching position at Mrs. HArri'ss School for Young Ladies, it was to help restore her fathers's reputation. Instead, she's in danger of ruining her own. The devilishy handsom Anthony Dalton, Viscount Norcourt, has agreed to provide 'rake lessons' to Mrs. Harris's pupils so they can learn how to avoid unscrupulous gentlemen, adn Madeline is to oversee his classes. She has always believed that attraction is a scientific matter, easily classified and controlled - until she's swept into the passionate desire that fiercely burns between her and Anthony. Nothing could be more illogical than risking everything for a dalliance with a rake - even one who's trying to behave himself. Yet nothing could be more tempting...."


Het is deel 4 in de School for Heiresses serie. Heb de rest (NOG) niet gelezen, maar doordat de cover in ons 'goodie-pakket' zat bij de meeting, kon ik het niet laten hem te kopen.
De rest gaat nu absoluut (snel) volgen!!!!

Anthony is zo absoluut niet de rake die je verwacht dat hij zal zijn, al heeft hij zo zijn momenten van 'wickedness' :twisted: . Hij heeft wel jaren geleefd als een rake, maar meer door littekens (letterlijk en figuurlijk) door wat hem is aangedaan door zijn oom en tante.
En nu probeert mede daarom zijn nichtje te redden van zo'n zelfde lot.
Als hij zijn nichtje wil aanmelden voor Mrs. Harris' school, begint het verhaal tussen hem en Madeline.
Madeline die haar eigen verhaal heeft en redenen om Anthony te helpen. En in het begin misbruik maakt van zijn situatie om zichzelf en haar vader te helpen.

De verschillende verhaallijnen, haar verhaal, zijn verhaal en hoe het zich door elkaar weeft (en gedeeltelijk al blijkt te zijn geweven in het verleden) vond ik heel leuk. De nieuwsgierigheid/leergierigheid door het hele verhaal (vooral van haar) en bepaalde dingen die gebruikt worden, zoals het lachgas en de menageries....je leert eigenlijk gewoon ook als dit boek leest vind ik. 'Morals' zijn duidelijk een groot punt in het boek en dat vond ik heel mooi. En ze schrijft het met een geweldig gevoel voor humor. Ik heb regelmatig hardop zitten lachen.
Goeie (bijna-)sexscenes :shock:
Ik vind de karakters goed, en sterk allebei. Zeer intens!

Mijn cijfer: 8,5!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 aug 2008, 19:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Klinkt :harts:

Ik heb van deze serie "Only a duke will do", gekregen tijdens de meeting!

Lijken me erg leuk!

Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 aug 2008, 20:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Ik kan je alle boeken van Jeffries zeker aanraden! :D Jeffries schrijft pikant, vrolijk en heel mooi :harts:
Ik heb de andere drie series wel al gelezen (Swanlea spinsters, Lord trilogy en Prince trilogy) maar deze serie (School for heiresses) moet ik nog aan beginnen. Nu ik dit gelezen heb zal ik ze een stuk hoger op de TBR stapel leggen :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling