Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 09:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008, 16:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ireland, a.d. 848.

Princess Erin is de jongste, van de 10 kinderen, uit het geslacht van de Ierse Koning.
Ze is rebels en wraakzuchtig, na de veroveringen van de Vikingen op Ierland.
Na alle afschuwelijke taferelen zweert ze wraak op de leider, Viking, Prince Olaf van Noorwegen.

Als ze ten strijde trekt :wink: komt ze hem gewond tegen en kan hem nu verslaan, maar hun ontmoeting loopt heel anders,...
Uiteindelijk moet ze zien te vluchten!

Erins vader weet dat een compromis met de Noren een goed ding is, tegen de verschrikkelijke oorlogen,...en steld hem zijn jongste dochter voor,...Erin!
Erin is uit den boze en schreeuwd bij hoog en laag, nooit, maar dan nooit met hem te trouwen,...ze wordt erin geluisd door haar familie en de volgende dag, blijkt ze getrouwd met niemand minder dan de Viking, die ze zo haat.

Olaf weet niet wat hij met haar aan moet, hij begrijpt haar haat niet, maar heeft nog wel een appeltje met haar te schillen, en hij pakt haar hard aan.
Toch doet HIJ zijn best iets van hun huwelijk te maken en bijna in love gaat hij weer op oorlogs pad, om de Ieren deze keer, te beschermen, tegen de Denen :? ( dat oorlog gedoe snap ik niet zo, wie tegen wie :roll: )

Maar, Erin komt achter een komplot en pakt haar zwaard weer op, ten strijde, niet wetende dat ze in de val is gelopen,...
Ze strijd tegen het Noren volk, het volk van haar man,...en ziet de dood in de strijd, met haar man! bijna in de ogen!!!!!!
Olaf is laaiend, niet uit bezorgtheid blijkt, maar uit woede dat ze nog steeds tegen hem is!
En hij straft haar, ondanks dat ze zwanger van hem is,...
Ze zijn weer terug bij af,............

Hij legt haar huisarrest op, en verbied haar te rijden op haar paard,..
maar ze weet steeds te ontsnappen :wink:
Dan komt het bericht dat ze uitgenodigt is om naar huis te komen, maar Olaf verbied haar dat, tot,....ze een overeenstemming hebben.
Ze gaat opweg, maar na een tijdje komt hij haar toch halen, want hun kind moet bij de vikingen geboren worden!

Ze krijgen een zoon en dat lijkt hun relatie te lijmen, maar vertrouwen zal hij haar nooit!!!!!!!!!!!!!
Dan wordt hun kind ontvoert door de Denen en Erin beledigt alle Vikingen op aarde, haar man vooral! Furieus sluit Olaf haar op in de kerkers en zal zijn zoon gaan zoeken, maar Erin ontsnapt, en geeft zich aan de vijand in ruil voor haar zoon.

Olaf is haar kwijt, ontredderd als blijkt dat zijn zoon terug is, maar zijn vrouw verloren heeft.
Hij gaat haar ophalen en dood de vijand.
Eenmaal zijn vrouw in handen is hij weer gerust gesteld, maar Erin zit nog met zijn beschuldiging in haar maag, en vraagt zich af, of hij haar ooit geloven zal,...........voor het verraad dat zij onwetend, gepleegd heeft!

Beoordeling: 9 +

Helemaal geweldig, van begin tot eind!
Er is nog zoveel meer, Olaf die zijn geliefde verloren heeft en haar niet vergeten kan :cry: ,,...Erin die dat heel goed beseft!
Erin die zo'n diepe haat heeft naar de Vikings toe, maar eigenlijk ook van haar man houd en dat niet toe kan geven, niet toe kan staan!
Het is een haat/liefde verhouding,...
die nog lang,.....heel lang,...zal blijven duren! :wink:


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 25 jun 2008, 23:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008, 20:26 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
:cool: :cool: Verdomme! Ik leer het ook nooit af :cool: :cool: !

Ik wacht wel totdat jij klaar bent (dus schiet effe op :wink: !). Ik ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt. Misschien :cool: koop ik het boek dan ook wel!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008, 23:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, uiteindelijk vind ik hem: Geweldig!!!!!!
Ouderwets goed gewoon :harts:

Een echt stoer viking verhaal, krachtig en hard, en op het einde hartverscheurend :cry:
Als je haat hebt, is liefde moeilijk toe te staan,.....en dat lukt ze beide,..
maar het heeft heel wat voeten in de aarde gehad! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2008, 15:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Bedankt Daan! Ik zet hem op m'n verlanglijst :382: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2008, 15:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2007, 13:41
Berichten: 1030
Woonplaats: Hazerswoude dorp
Oohh, dat klinkt echt :harts:

Staat ook genoteerd :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2008, 17:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
:idea: Dit is dus het 1ste deel, van de viking serie, waarvan deel 3, uitgebracht is door cl!

Koning der wolven :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 jun 2008, 17:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Het klinkt weer goed, en Koning der Wolven klinkt wel heel bekend. Een beetje grijzige cover? Met een gouden viking?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jul 2008, 19:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Diana schreef:
Het klinkt weer goed, en Koning der Wolven klinkt wel heel bekend. Een beetje grijzige cover? Met een gouden viking?


Dit is CL nummer 38. Of bedoel je de Engelse uitgave? Die ken ik dus niet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jul 2008, 20:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2007, 13:10
Berichten: 134
Botst niemand op tegen het feit dat een zwangere vrouw gestraft wordt, dat een moeder in een kerker gegooid wordt en dat zij uiteindelijk vreemdgaat? :? Allemaal met heel goede reden, maar toch ik houd daar nooit zo van. Het verhaal moet wel heel goed zijn om dat niet storend te vinden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jul 2008, 20:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Leyn schreef:
Het verhaal moet wel heel goed zijn om dat niet storend te vinden.


Dat is inderdaad een kunst! Er moet toch wel het een of ander tegenover staan om er 'mee weg te kunnen'!

Enfin: Ik heb net het boek besteld (goh, ik heb er nog niet genoeg :cool: !!) en heb ook The Viking's Woman er bij laten doen :D !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jul 2008, 21:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Leyn schreef:
Botst niemand op tegen het feit dat een zwangere vrouw gestraft wordt, dat een moeder in een kerker gegooid wordt en dat zij uiteindelijk vreemdgaat? :? Allemaal met heel goede reden, maar toch ik houd daar nooit zo van. Het verhaal moet wel heel goed zijn om dat niet storend te vinden.


Dat is juist het leuke :D Het is niet ECHT! :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008, 15:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2007, 13:10
Berichten: 134
Dat weet ik wel, mij maakt het niet uit als ze kunnen toveren, of kunnen vliegen of in draken veranderen, het is inderdaad niet echt, dat is het leuke ervan. :razz:

Maar als Mr. Held, Mrs. Heldin mishandeld dan vind ik Mr. Held een eikel en Mrs. Heldin een stomme koe als ze bij hem blijft. (Dat doet ze in dit verhaal ook niet, dus dat telt in dit geval niet) En dan valt de romance voor mij in het water, dan vind ik het niet zo leuk meer. Voor mij moet er wat tegenover staan om de nare gebeurtenissen uit het verhaal in balans te brengen. Een stel dat constant ruzie heeft en elkaar grof behandeld is voor mij eerder een echtscheiding in the making dan een romance waarvan je gaat zuchten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2008, 22:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
hahaha, maar dat vind ik juist zo leuk!
ik moet er niet aan denken dat het in mijn relatie zo is :roll: ,
maar vanuit een boekje,................ :cool: kan ik daar behoorlijk van genieten, want het komt altijd goed :roll: :? en,....

vergeet niet, een Heldin, is dan ook een heldin! Ze mag niet ondergeschikt raken,....ze pakt hem meestal wel in! :harts: :382:

Maar sommige schrijfsters die laten een vrouw behoorlijk onderdrukken, en dat is niet fijn lezen!
maar hier kennen ze elkaar prima aan hahahahaha :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2008, 15:32 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Leyn schreef:
Botst niemand op tegen het feit dat een zwangere vrouw gestraft wordt, dat een moeder in een kerker gegooid wordt en dat zij uiteindelijk vreemdgaat? :? Allemaal met heel goede reden, maar toch ik houd daar nooit zo van. Het verhaal moet wel heel goed zijn om dat niet storend te vinden.


Ik heb dit geweldige boek gelezen met bovenstaande in m'n achterhoofd.

Toch past alles goed in het verhaal. Heel veel berust op misverstanden. Erin was absoluut geen lieverdje en haalde gedurig het bloed onder de nagels vandaan!

Olaf dacht dat hij voor de zoveelste keer door Erin verraden was. Zij moest voor straf achter zijn paard aan draven. Hij wilde haar haar gedrag afleren. Ook moest hij zijn manschappen laten zien dat er niet met hem te spotten viel. Olaf wist toen nog niet dat ze pas zwanger was. Vóórdat ze ook maar kon vallen had Olaf haar al weer opgetild.

De reden dat zij in een kerker werd gegooid was, dat Olaf bang was dat zijzelf achter de ontvoerder van haar kind aan ging. Uit bescherming dus, maar natuurlijk was hij ook laaiend op haar!

Ze is níet vreemdgegaan. Ze ruilde zichzelf in voor haar baby. Ze is uiteindelijk 'onaangeraakt' door Olaf gered.

Het verhaal is beter dan geweldig! Dus ik heb echt geen problemen met alles was er is beschreven! Ik heb er zelfs een slapeloze nacht van overgehouden omdat ik het boek niet kon wegleggen!

Dus bedankt Daan, voor je beoordeling! 't Is dus allemaal jouw schuld :wink: :wink: !!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2008, 23:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Daan,

Ik heb nog 2 pockets van haar gevonden. Je spaart toch ook uitgaven in het Nederlands van haar? Of was jij dat niet?

1. Candlelight Extra 1 - De jungle prinses
2. D`amour 46 - Verborgen verleiding.

Groetjes Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling