Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 22:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Anna Campbell/ Untouched
BerichtGeplaatst: 18 jun 2008, 20:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Wat een grote onzin, dit boekje zeg! :shock:

Grace Paget, weduwe, wordt gekidnapt door 2 mannen op straat en meegenomen naar een afgesloten huis/fort, om de hoer te worden van de gek, Matthew. ( wordt al helemaal niet verteld, maar ze is in de eerste zin al gevangen!)
Op het moment dat Matthew haar ziet, weet hij waarom ze er is. Als pleziertje in zijn gevangen leven.
Maar hij vind het zielig voor Grace en probeert uit haar buurt te blijven.
Grace daar in tegen, moet hem zien te verleiden, want anders zal ze gedood worden door zijn wrede oom Lord John,... :roll:

Ze dralen om elkaar heen, maar uiteindelijk kiezen ze samen voor het inleven blijven, en delen het bed samen :wink: ,...maar dat is niet genoeg.
Na een schermutseling, is het nu weer de bedoeling dat Grace door een andere vrouw geruilt wordt :shock: en Matthew wil haar leven redden, door haar te laten vluchten!
Maar Grace wil hem niet verlaten,................

Uiteindelijk verlaat ze stiekem het huis, met waardevolle papieren om Matthew vrij te krijgen!
En ze komt terug, bevrijdt hem, maar wil hun liefde niet voortzetten.
Ze geven elkaar een jaar,.....en komen bj elkaar terug.

Mijn beoordeling: een dikke 1!

Nou dit was het verhaal, totaal geen inhoud.
Beide waren zielige schepsels, huilen en ellende! Alles gaat fout en als het goed gaat, is het gewoon niet te geloven :roll:
Kinderachtig en zeker ouderwets,...langdradig ook!
M,mmmm iets positiefs? Ik zou het gewoon niet weten,.......

Wat een rotboek zeg! :? :oops: , het slaat werkelijk nergens op :roll:
Haar andere boek was beter, maar ik herken er wel een zelfde stijl in,...
en dat is,...
het nergens opslaan, hoe en waarom iets gebeurt,..geen normale reden :? ( geen fantasie dus)

O sorry dat ik dit boek zo afbrand, maar ik heb zelden zo'n slecht boek gelezen :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 14:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ai Daan ..... wat een teleurstelling :?

Kzou 'em maar gauw vergeten :roll: ..... en lekker een echt goed boek gaan lezen weer :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 16:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Ai Daan ..... wat een teleurstelling :?

Kzou 'em maar gauw vergeten :roll: ..... en lekker een echt goed boek gaan lezen weer :wink:

Monica


Ben ik mee bezig :harts: ,...tja, zo gaat dat,.... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 16:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2007, 13:10
Berichten: 134
Wat een manier om twee mensen in bed te krijgen :?

Tikje Bertrice Small ook, dat vernederende voor haar. Maar oh, de held moet natuurlijk goed zijn dus moet er ergens een evil uncle zitten die graag wil dat zijn neefje een fijne tijd in de gevangenis heeft en daarop toezicht houdt? ehm- give me a break! :roll: (Ik snap wat de bedoeling was maar dit is zoo niet creatief)

Ennuh, 'fijne tijd' onder toezicht- zat hij opgesloten in Afrika? Yuk...

Trouwens, waarom wil ze eerst niet weg, om hem vervolgens te bevrijden om dan vervolgens niet meer bij hem te willen zijn. :?

Dit boek moet flink frustrerend geweest zijn... ik volg je helemaal!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2008, 08:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Leyn schreef:
Wat een manier om twee mensen in bed te krijgen :?

Tikje Bertrice Small ook, dat vernederende voor haar. Maar oh, de held moet natuurlijk goed zijn dus moet er ergens een evil uncle zitten die graag wil dat zijn neefje een fijne tijd in de gevangenis heeft en daarop toezicht houdt? ehm- give me a break! :roll: (Ik snap wat de bedoeling was maar dit is zoo niet creatief)

Ennuh, 'fijne tijd' onder toezicht- zat hij opgesloten in Afrika? Yuk...

Trouwens, waarom wil ze eerst niet weg, om hem vervolgens te bevrijden om dan vervolgens niet meer bij hem te willen zijn. :?

Dit boek moet flink frustrerend geweest zijn... ik volg je helemaal!


Nou, dat is dus de reden, dat boek 1 van haar, ook een grote minpunt had,....maar in dit boek, vermorzelde het alles! :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2008, 19:06 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
'Zoveel zielen, zoveel smaken' zeg ik maar. Kijk eens op de site van Jeanette. Daar lees je heel iets anders :? :D .

Ik heb het boek pas geleden gekocht en ga het dus binnenkort ervaren. Natuurlijk hoop ik dan dat ik net zo 'beïnvloedbaar' ben als Jeanette :roll: :razz: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jun 2008, 23:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Verkocht :D Ik weet niet eens meer door wie :roll:

Maar ik weet wel, dat ze haar eigen mening heeft, en niet alleen maar leest, wat ik leuk vind!!!!!!!!!!!!!!

Stom he, dat ik het gewoon niet meer weet :? Sara? of Freya :?
Idioot gewoon :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jun 2008, 10:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Daniëlle schreef:
Verkocht :D Ik weet niet eens meer door wie :roll:


Ik heb dit boekje van je over genomen. Misschien dat ik het wel een leuk verhaal vind, anders loos ik hem op de volgende meeting :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jun 2008, 10:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Soomi schreef:
Daniëlle schreef:
Verkocht :D Ik weet niet eens meer door wie :roll:


Ik heb dit boekje van je over genomen. Misschien dat ik het wel een leuk verhaal vind, anders loos ik hem op de volgende meeting :twisted:


Hahahaha,...was jij het! :roll:
Jeetje,...ik breek me hersens er gewoon op! Ik doe natuurlijk nooit boeken weg,...en van mijn gelezenboeken, zijn deze weggegaan.
Een hele overwinning :wink: , maar ik gun ze jouw ook graag,...
mss, grote kans! dat jij ze wel leuk vind,..

veel plezier ermee!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008, 12:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2007, 13:10
Berichten: 134
Hé deze schrijfster is mooi wel genomineerd voor een RITA-award!

Ik zag het staan en dacht- huh, dat is toch de schrijfster van die enigszins idiote verhaalloop? Maar het is dus echt zo.

Ze staat met niet 1 maar 2 boeken :shock: in de lijst van 5 genomineerden in de categorie 'Best Regency Romance'. Met dit boek, 'Untouched' en met het boek 'Claiming The Courtisan'

Dus toch leesmateriaal volgens Romans Writers America?? :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008, 13:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Leyn schreef:
Dus toch leesmateriaal volgens Romans Writers America?? :razz:


He ja, vast wel, maar die amerikanen zijn raar!
Kijk maar naar welke covers er prijzen winnen, de 1 nog lelijker dan de ander. Die lui overzee hebben geen smaak :wink: .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jul 2010, 08:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
nou, ik vond het wel een heel erg mooi boek.
het is inderdaad wel ver gezocht het verhaal, maar het is eens iets anders.
ik vond net dat ze niet lang rond elkaar ronddraaiden, ze vinden mekaar leuk en ik vond de aantrekkingskracht tussen hen beiden... :harts: :harts: het zijn beiden mensen met een pijnlijk verleden, die mekaar begrijpen en direct voor mekaar vallen.
de schrijfster heeft ook een heel erg mooie schrijfstijl, zoals ze matthew in het begin beschreef... :harts: :harts: je zou zelf voor hem vallen... :wink:
het staat ook op de cover dat het een "donker" regency verhaal is, dus weinig voor te lachen. langs de andere kant, erotiek genoeg en heel mooi beschreven, pagina's lang... :mrgreen: :wink:
van deze schrijfster ga ik zeker meer lezen!! :382:
ik denk dat ik de recensie van jeanette trouwens gelezen had en daarom dit boek gekocht had...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jul 2010, 08:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ben nog eens naar de site van jeanette gaan kijken, en het was inderdaad door haar recensie dat ik het boek gekocht heb.

trouwens, ik ben het volledig met de je recensie eens jeanette!! :harts: :harts: :382: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jul 2010, 09:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Goh, en dit boek heb ik ook. Zo kom ik nog ergens achter. Grappig om te zien trouwens hoe erg smaken kunnen verschillen. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 jul 2010, 10:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Annemiek V schreef:
Goh, en dit boek heb ik ook. Zo kom ik nog ergens achter. Grappig om te zien trouwens hoe erg smaken kunnen verschillen. :382:


Geld ook voor mij! Ik heb hem ook (volgens mij boekenfestijn ofzo) maar nog niet gelezen, vanwege deze 1e beoordeling. Dacht toen: die kan wel op de stapel en dat komt nog wel eens.
Maar ik denk dat ik er toch gewoon eens aan ga beginnen. Heb ook andere beoordelingen gelezen en waren eigenlijk altijd redelijk goed. En idd, smaken verschillen zo erg soms....je moet het gewoon zelf proberen! :wink:
Heb nog een andere van haar geloof ik, maar weet ff de titel niet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling