Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 mei 2008, 12:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Lydia wordt door een Piratenschip gevangengehouden, vast gebonden weet ze dat ze het moet te zien overleven.
Als ze de captain ziet weet ze dat ze het van hem moet hebben, overleven,...en leven,...
Ze verleid hem terplekke en hij valt in haar val, neemt haar voor zichzelf en zal haar gelukkig met niemand delen.

Captain Dan weet niet beter, dat deze verleidelijke dame, zich verkoopt, een dure, nette hoer, maar goed voor zijn doel.
Hij heeft wel wat vraagtekens, maar die schuift hij al gauw terzijde.
Hij beloofd haar bij de eerst volgende gelegenheid af te zetten aan wal, in ruil voor,.........maar bedenkt zich al snel :wink:

Lydia heeft het moeilijk, ze laat alle ellende over zich heen komen en hoopt op een vroege vrijlating. Maar als er een schermutseling is op het schip ziet ze haar kans,....ze gaat overboord en snel naar de wal,...
Captain Dan ziet haar in de verte, te laat, verdwijnen.
Hij mist haar meteen, maar zweert haar weer te vinden.

3 Volle maanden gaan voorbij, Dan heeft haar nog steeds niet gevonden.
Lydia is weer thuis gekomen, haar ouders hebben diep meedelijden met haar, en vangen haar met alle liefde op,....er komt gelukkig ook geen kind.

Dan is aan wal gekomen, na lange maanden zoeken over land en zee, en zijn lieve goeie tante, die niet! weet dat hij de afgelopen maanden piraatje heeft gespeeld, probeert hem zelfs aan een huwelijk te verbinden,..
Met niemand minder dan de zusjes en Lydia zelf, die in haar woonplaats woont.
Dan, is helemaal overstuur als hij haar weer vind, maar weet ook, dat zij hier, de bedreiging is voor zijn status als piraat.
Zij kan zijn hoofd laten rollen,...hij wordt toch al gezocht!

Hij komt er ook nog eens achter dat deze dame, uit hele goede huize komt,.....en hij is een piraat,.........
Ondertussen is Lydia ziek, en zwak van alle ellende na haar gevangenschap, en nu nog zieker, nu ze weet dat hij haar gevonden heeft,....

Ze worden door Dan's tante samen gedreven, en door Lydia's ouders,...
maar ze komen uiteindelijk toch achter de waarheid:
Dan, is de piraat die Lydia verschrikkelijke dingen aan heeft gedaan.
Maar Dan vind zichzelf geen piraat, het was overleven op de zee,....en Lydia was toch redelijk welwillend :?

Lydia denkt er lang anders over, tot ze erachter komt dat ze van hem houdt,..maar zo denken haar ouders niet,...die willen het anders zien,..
en Lydia moet naar haar tante, weg bij Dan.
Zal Dan haar achterna komen? Kan hij haar wel vinden, en vertellen hoeveel hij van haar houdt?

Mijn beoordeling: 7 1/2

Zwakjes, ik heb veel betere van Dain gelezen!
Dit is haar eerste boek, dus dat zal het zijn,...
maar je bent piraat of niet! Je bent verkracht of niet! Als hoer gebruikt,....en dan alles vergeten en vergeven,..het ging er bij mij niet zo goed in,..
Zo heeft ze bij The Holding :harts: het veel beter waar kunnen maken!
Volgende keer beter!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2008, 10:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja ..... dat is dan wat minder Daan?

Zonde als een boek zo tegenvalt, terwijl je weet dat ze beter kan :?

Hopelijk is de volgende weer beter :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2008, 12:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Monica schreef:
Ja ..... dat is dan wat minder Daan?

Zonde als een boek zo tegenvalt, terwijl je weet dat ze beter kan :?

Hopelijk is de volgende weer beter :wink:

Monica


Ik wordt er idd een beetje moe van :roll:
Maar nu he ik weer een redelijk goeie :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2008, 14:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Hmm deze komt zeker niet op de stapel om de komende jaren te lezen dus.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2008, 21:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 16 jan 2005, 20:29
Stemming:
Cool
Berichten: 2339
Woonplaats: Bussum
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb deze ook en ik snapte echt helemaal niets van dit verhaal!

Er was maar weinig romantiek en geen relatie-opbouw. Ik vond haar een echt trutje!

Ik ben dol op piratenverhalen, maar deze viel vies tegen.

O ja ik heb dit boekje te koop, nog iemand interesse? hahahahaha :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling