Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 17:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 apr 2008, 08:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Merlin's Maidens, http://www.andreadarif.com/historical.html daar behoord deze heetgebakerde, stoere, mooie, fantastische meid toe:
Shannon.

Shannon is als wees bij Mrs. Merlin's academie gekomen, opgevoed met nog wat andere meiden, tot technieken voor spioneren, en als verleidelijke stoere warrior :harts:
Ze zijn ( is) Engelands meest geheime wapen!

Nu mag Shannon een opdracht uitvoeren:
D'Ettienne van Frankrijk, steelt kinderen voor allerlei doeleinden. Hij moet gedood worden.........
Ze gaat op pad en komt in zijn huis terecht, maar daar komt ze nog een ander tegen: Alexanderr, hij is van de Russische geheime dienst, en,...
met hetzelfde doel.
Ze redden elkaar en moeten vanaf nu samenwerken,......

Tijdens de opdracht beginnen ze steeds meer voor elkaar te voelen, voor het leven, voor een gezin, voor vrede,........
Maar eerst moet de opdracht af, en zijn ze allebei vreselijk bang, de ander te verliezen,........
Ze vechten niet meer alleen voor Engeland of Rusland, ook niet voor zichzelf, maar voor elkaar!


Mijn beoordeling: 8-

Het boek begon echt erg goed, met hun ontmoeting ( die ze al eerder hadden gehad in deel 1, dit is deel 2, en ze hadden elkaar nog wat te vertellen :wink: )
Ze helpen elkaar en vechten wat met elkaar :D , ze gaan langzaam om elkaar geven,....
Maar,...het onderwerp, kinderen, misbruik, ik kom er nooit zo goed mee weg.
Als er onschuldige kinderen in voor komen, gaan mijn haren overeind staan :? ,......dat was echt een minpuntje voor mij.

Ik verwacht, dat deel 1, of boek 1, beter is,...ander onderwerp :D
O, en dan zal er nog een deel 3 komen,...want die kwam in dit boek voor :cool: ( Sophia, de verleidelijke en slimme meid, de beste van de 3!)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 mei 2008, 10:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Daniëlle schreef:
Als er onschuldige kinderen in voor komen, gaan mijn haren overeind staan :? ,......dat was echt een minpuntje voor mij.


He bah, moet je daar als schrijver nou over schrijven? Het zou verboden moeten worden! :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 mei 2008, 20:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Heb je dat dan ook bijv in historische romans, als ze liefdadigheid doen en een weeshuis openen of steunen of kinderarbeid in een fabriek proberen te verbeteren? Het is toch een wezenlijk deel van de geschiedenis, en helaas nog steeds van ons heden.
Als het boek maar goed eindigt, geeft dan geen voldoening?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 mei 2008, 21:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik dacht dat Danielle sexueel misbruik bedoelde. Zal ik misschien verkeerd begrepen hebben. :verward:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 mei 2008, 08:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik bedoelde helemaal niks,....

Ik houd er helemaal niet van om te lezen over kinderen in boeken,
die waar dan ook voor :? misbruikt, of gebruikt worden :?
Dat is mijn smaak,...geen mening!

Ik zou eerlijk gezegt niet eens meer weten wat ze met die kinderen gingen doen,....
wil het niet eens weten,...................


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 17:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2007, 13:10
Berichten: 134
Oh, dit verhaal klinkt goeoeoed! Een Engelse spionne met een spion uit Rusland? Mjam-mie! :222:

(Ik heb een ontzettende zwak voor spionnenverhalen. Toen ik na het 4 keer kijken van de Pilot van Alias eindelijk handen gelegd had op een box met alle afleveringen heb ik gekeken tot ik niet meer wakker kon blijven. (bijna 30 uur- ik heb echt echt echt geen discipline en het was weekend) Sydney is een sexy kameleon met een enorm hoog IQ, een smeulende zwak voor haar CIA handler [die by the way vreselijk lijkt op het plaatje van Saskia] en oh, ze heeft een enorm gevaarlijk beroep als dubbelspion. I love her. :razz: Maar hé, dat is tv. Spionnenboeken loop ik net zo warm voor.)

Erg slechte badguys (wacht, dit is dubbelop) maken de goodguys toch alleen maar goeier? Des te meer voldoening als die kinderhandelaren een wrede straf krijgen. :twisted: (leedvermaak?- nee, joh...)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2008, 21:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Leyn schreef:
Sydney is een sexy kameleon met een enorm hoog IQ, een smeulende zwak voor haar CIA handler [die by the way vreselijk lijkt op het plaatje van Saskia]


Haha dat is hem inderdaad. Na alle afleveringen van Alias gezien te hebben was ik wel erg van hem onder de indruk. :harts: Het wordt nu wel tijd voor een andere avatar. Er zijn andere hunks die meer aandacht van me krijgen de laatste tijd! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jun 2008, 07:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik weet nog wel een paar schrijfsters en titels, met Spy verhalen! :harts: :harts:

Ps, het tweede boek van deze schrijfster is net uitgebracht, en onderweg :cool: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling