Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 10:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 apr 2008, 19:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Waarschijnlijk staat hier ook al een beoordeling van bij de cl's, maar had geen zin om die lijst ook nog door te worstelen (heb ik hier ook 4 blz's gedaan en niet gevonden).

Anyway.... Dit is het 3e deel in de Kazanov-serie (ik moet toch echt eens series compleet gaan maken :shock: :roll: ) en gaat over Regina Bradford en Prins Viktor Kazanov.

Ze zijn allebei getrouwd en hebben een kind.
Reggie met Charles Bradford (Earl of Langley). Is door haar vader tegen haar zin gedwongen te trouwen, haar vader wilde een titel in de familie en Charles had schulden en wilde haar vader's geld.
Het is haat en nijd tussen de twee, vanaf het begin af aan. Zij schrijft een boek, wat hij afschuwelijk vind en haar probeerd te verbieden. Hij gaat vreemd en heel Londen weet ervan, met de vrouw van Viktor!
Viktor is getrouwd met Adele, ooit was hij verliefd op haar, maar zij bleek niet te zijn hoe ze zich voordeed. Ze hebben samen een dochtertje Sally.
Maar Viktor heeft zelf ook een 'regeling' met Vanessa (zus van Cedric, zie verderop)

Viktor en Regina leren elkaar kennen op een uitje/feest bij de Duke (en Duchess) of Inverary op het platteland. Ze zijn allebei meer dan een beetje 'over the piss' (om het zo even te zeggen) want Viktor weet dat zijn vrouw haar minnaar heeft uitgenodigd en Reggie weet dat haar man alleen maar gaat vanwege zijn minnares. En ze heeft al een hekel aan dit soort gelegenheden, iedereen kijkt op haar neer, omdat zij de dochter is van een man die zijn geld verdient heeft, ipv geerfd. :roll:
Maar Regina maakt met haar zeer goeie teksten tegen Adele :twisted: een goeie indruk op de duchess en maakt al snel een paar vriendinnen.
Viktor en Regina ontmoeten elkaar en kunnen het snel met elkaar vinden, ze hebben tenslotte wat gemeen....hun wederhelften gaan vreemd!
En bovendien voelen ze zich (natuurlijk) erg tot elkaar aangetrokken...en gedragen zich daar ook naar. Wandelingen met zn 2en door de tuin enzo.

Charles is het niet eens met het gedrag van zijn vrouw en probeert daar wat aan te doen...met geweld desnoods en Viktor steekt daar een stokje voor. Uiteindelijk vermaken Reggie en Viktor zich prima samen en hebben niet in de gaten dat hun wederhelften samen vertrokken zijn. Maar als Reggie dat hoort, moet zij zich naar huis terugtrekken. Viktor en Reggie rijden samen terug naar huis.

Maar dan....
Charles en Adele worden langs de kant van de weg gevonden, vermoord!
En natuurlijk word Viktor gelijk verdacht.
Amadeus Black doet het onderzoek en is er eigenlijk van overtuigd dat geen van beiden (reggie en viktor) het gedaan hebben, maar er is geen bewijs wie het dan wel heeft gedaan.
Viktor word uiteindelijk opgepakt en in de Tower gezet, maar bij de rechtzaak krijgt Reggie hem vrij door haar reputatie te vergooien en te zeggen dat Viktor die nacht bij haar heeft doorgebracht. Wat wel zo is, maar dan in een gastenkamer, wat natuurlijk niet gezegd word.
Zo komt Viktor weer vrij, maar het roddelcircuit is natuurlijk niet te stoppen, of de kranten!

De neef van Charles, Cedric wil met Reggie trouwen (vraagt haar letterlijk een dag na de begrafenis), maar natuurlijk om haar geld. Zij weigert, haar vader laat haar eens een keer de keus ipv te dwingen. En dan.....word Cedric vermoord!

Om een lang verhaal nog een beetje langer te maken. In het hele verhaal probeert Viktor Reggie zover te krijgen dat ze met hem trouwt, ondertussen hebben ze tenslotte al toegegeven aan hun verlangens en zijn nu lovers. Maar Reggie wil niet opnieuw trouwen, ze weet hoe verstikkend een huwelijk kan zijn.
Maar dan blijkt ze zwanger te zijn en verandert de situatie toch wat.


Ik kan niet alles vertellen, want dan word t wel heel lang. Maar ondertussen loopt er ook nog de verhaallijn van Ginger tussendoor, beste vriendin van Reggie. Ginger's vader werkte voor Reggie's vader, maar werd vermoord, op zo'n manier dat het zelfmoord leek. Ginger schakelt Amadeus Black in om de moord op te lossen, ervan overtuigd dat haar vader geen zelfmoord zou plegen.
Ginger en Amadeus zien elkaar wel zitten :wink:

Austen, Reggie's zoon, blijkt niet haar eigen kind te zijn, want!!!! zij is nog maagd! :shock:
Reggie's vader word uiteindelijk ook vermoord en dan word Reggie verdacht en in de Tower gezet. Iedereen weet nu ondertussen van haar boek af, wat eigenlijk gewoon haar eigen verhaal is met andere namen, maar hier staan dus ook de moorden in (die zij zelf eigenlijk voor de lol verzon). Ze word uiteindelijk vrijgesproken, vanwege gebrek aan bewijs, maar de moordenaar loopt nog steeds rond!



mijn beoordeling:
Ontzettend goed! :382: Het is wel een ongelovig verhaal hoor, duidelijk iets wat nooit int echt zou gebeuren (maar ja, welke HR wel :wink: ) maar het is gewoon heel leuk geschreven, met veel humor en zooooo romantisch :harts:
Vind de karakters allemaal erg leuk geschreven, vooral ook mensen als Pickles (butler), Ginger...en zelfs Hamlet. Maar ook de hele Kazanov familie. Ja erg goed, sterke karakters, veel humor vooral ook in de rechtzaken. Die vond ik echt hilarisch!!! :D
Absoluut een topper. Ik ga ook gelijk in het volgende beginnen (wat ik gelukkig wel heb) Pleasuring the prince.

mijn cijfer: 9,5 :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2008, 10:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hij lijkt mij ook super goed!
Doet me denken aan een ander verhaal :? ,.....maar daarom juist,..lijkt hij me het lezen waard! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2008, 11:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Andrea schreef:
Waarschijnlijk staat hier ook al een beoordeling van bij de cl's, maar had geen zin om die lijst ook nog door te worstelen (heb ik hier ook 4 blz's gedaan en niet gevonden).


Je kunt heel makkelijk zoeken op het forum. Kijk maar even boven in het scherm, daar zie je FAQ / Zoeken / Gebruikerslijst / Gebruikersgroepen / Profiel / Berichten / uitloggen. Je klikt op zoeken. Dan type je bijvoorbeeld een naam, titel of een CL nummer in en dan krijg je al je zoekresultaten. Heel makkelijk en snel!

Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling