Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 18:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 feb 2008, 10:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Samantha Jellicoe is een dievegge, buiten haar normale beroep.
Ze neemt tussendoor opdrachten aan, en nu eentje om de super rijke playboy Richard Addison te beroven van een gouden beeld.
Ze zal dat doen op het moment dat hij niet thuis zal zijn.

Door zijn huis geslopen komt ze hem dan toch tegen en in de chaos die volgt, weet Samantha hem te redden van een bomaanslag!
Een ander vind de dood.
Ze verdwijnt en likt nu haar wonden, van de mislukking, ze is herkent, in haar organisatie is iets niet pluis en ze wordt nu verdacht van moord!

Uit angst benaderd ze Richard, ze wil hem wel helpen de daders te vinden,..maar eerst moet ze ook haar eigen naam zuiveren,......
Richard geloofd nu ook wel dat Samantha alleen maar een dief is, en geen moordenaar en gaat met haar mee in dit verhaal.

In hun zoektocht naar de dader, zijn er vele verdachten,...maar ze komen er ook achter, dat Richard niet het slachtoffer moest zijn,...
maar Samantha zelf!
Er volgen vele aanslagen, en de waarheid komt dichterbij.
Ondertussen is Richard stapelgek op Samantha en hoopt dat de onafhankelijke, eigenzinnige Samantha zo lang mogelijk bij hem blijft,.....
maar dan moet ze eerst in leven blijven,...........


Mijn beoordeling: 7 1/2

Hij begon heel sterk, maar verslapte langzaam,...en viel voor mijn gevoel zelfs helemaal, dood,.......
De spanning viel eraf, het werd een kwestie van uitlezen, helaas,....
Er volgen nog 3 of 4 delen, met Samantha en Richard!
Ja, wel leuk hoor,.....maar ik denk niet goed genoeg :? :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2008, 18:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
Ik heb nog niet veel gelezen van Enoch, maar wat ik las vond ik wel goed. Heb deze nog niet, en twijfel aan het aanschaffen ervan na jouw beoordeling. Meestal hebben we toch redelijk dezelfde smaak!

Groetjes, Diana


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2008, 19:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Diana schreef:
Ik heb nog niet veel gelezen van Enoch, maar wat ik las vond ik wel goed. Heb deze nog niet, en twijfel aan het aanschaffen ervan na jouw beoordeling. Meestal hebben we toch redelijk dezelfde smaak!

Groetjes, Diana


Ik heb er zelf geen meer aangeschaft,.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2011, 10:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik vond dit boek geweldig!!!! :harts:

Veel spanning, erotiek en humor. De manier waarop de rijke, machtige Rick op z`n nummer wordt gezet door dievegge Samantha vond ik hilarisch. Ik ben met je eens dat ik op een gegeven moment dacht, nu kan het toch niet lang meer duren en toen moest ik nog 150 pagina`s lezen. Maar ik zat de hele tijd in het verhaal en vond de relatie tussen Samantha en Rick superleuk. Deel 2 begint ook erg goed!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2011, 14:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
2 heel verschillende meningen ... miscchien geef ik deze wel een kans. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2011, 14:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Volgens mij heb ik nog geen 2 weken geleden deel 2 geprobeerd :? en heb ik zelfs aan de kant gelegt,......... :?

Mss is het toch echt niet mijn ding! :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 mei 2011, 20:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
De Nederlandse vertalingen van haar zijn ook allemaal wel goed.
Smaken verschillen nou eenmaal :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling