Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 08:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 jan 2008, 23:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Over dit boek had ik totaal geen verwachtingen.
Zeker niet na de wat zwakkere boeken die ik net achter de rug had :?
Overigens is het regency en niet altijd mijn ding, maar,................
hij was helemaal geweldig :harts:

Caroline Trent verlaat haar thuis. Ze is niet veilig en moet zeker voor 6 weken, tot haar 21ste verjaardag, weg blijven.
Onderweg, na haar ontsnapping, komt ze Blake Ravenscroft tegen, die haar ontvoert. Hij denkt de spionne Carlotta De Leon te hebben gevonden!

Tijdens haar gevangenschap, maakt Caroline het Blake behoorlijk moeilijk! Want ze is ook helemaal die spionne niet!
Daar komt Blake dan uiteindelijk ook achter, maar kan haar hulp goed gebruiken, tijdens zijn zoektocht, en Caroline heeft zo een onderkomen.

Ze hebben het wel moeilijk met elkaar, ze maken ruzie, zijn het nooit eens, ze maken elkaars leven zuur,...
en,...Blake heeft veel verdriet over de dood van zijn geliefde, 6 jaar terug,......dat zit als een groot geschil tussen hen in.

Dan komt Blake's zus op visite en eist tussen hen een huwelijk, voor de eer van het meisje.
Ze trouwen, ondanks dat Blake dus niet van Caroline houdt!
Eindelijk is Blake ook nog eens, Carlotta de spionne op het spoor en denkt haar te kunnen pakken, maar dan wordt zijn vrouw Caroline gegijseld en slaat zijn wraak om in angst,........
Is er ooit weer een mogelijkheid om zijn vrouw te vertellen hoeveel hij eigenlijk van haar houdt!

Mijn beoordeling: 8 1/2

Echt zoveel humor in dit boek, echt elke bladzijde zit vol van letterlijke humor, je ziet het al helemaal voor je!
Het is grappig maar ook hartverscheurend.
Beetje als Sands, Martin en Quick.
Niet zwaar, lekker luchtig en toch spannend!
Caroline is zelfstandig en verschrikkelijk bijdehand.
Blake is een echte man, bazig en dan ook nog eens bezitterig :roll:
Echt 2 hele leuke karakters met een goede vriend James als bijfiguur, Blake is er stikjaloers op :wink:
Zo probeert Caroline niet jaloers te zijn, op een dode vrouw!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 feb 2008, 23:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 nov 2004, 09:22
Berichten: 1273
Woonplaats: Aalsmeer
Oh, ja deze heb ik ook gelezen is erg grappig. Is ook een erg leuke schrijfster! Haar Bridgeton serie is geweldig.

Me monitor is een twee weken geleden kapot gegaan, gelukikig had een nog een laptop, moest wel even alles overzetten. Dus ik ben er weer!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling