Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 15:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 jan 2008, 16:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 19:04
Berichten: 978
Woonplaats: Amsterdam
Heb nog nooit eerder een boek van haar gelezen maar moet zeggen dat haar schrijfstijl wel leuk is.

Het speelt zich af in de Regencytijd.

Victoria is een Amerikaanse die na de dood van haar ouders naar Engeland moet met haar jongere zusje.
Haar enigste familielid (haar overgrootmoeder) wil niet voor haar zorgen alleen voor haar zusje. Omdat ze haar te veel aan haar moeder doet denken. De moeder van Victoria is namelijk weggelopen naar Amerika.

De exgeliefde (Charles) van haar moeder krijgt de voogdij over haar (zij weet niet dat ze geliefde waren)
Deze is zo blij dat hij voor de dochter van zijn grote liefde kan zorgen en om haar overgrootmoeder als nog de baas te zijn wilt hij dat ze met zijn neef trouwt zodat er toch een huwelijk tussen de twee families zal plaats vinden.

Deze neef heeft het nodige meegemaakt (het zal niet :? ) en heeft hier totaal geen zin in. Maar Charles die krijgt een hartaanval en zijn laatste wens is dat ze trouwen. Ze stemmen toe en trouwen.

Ondertussen spelen er nog andere dingen, er komt nog een vriendje van Victoria langs en de rol van overgrootmama is toch anders dan je denkt.

Het begint heel leuk en ik dacht echt van "wat een mooi verhaal" maar het duurt allemaal veels te lang voor ze elkaar de liefde verklaren!
Er zijn elke keer weer misverstanden tussen hen en bij de zoveelste keer denk je HALLO! WE WETEN HET NOU WEL! JE BENT COMPLEX EN JIJ WEET NIKS VAN DE ENGELSE SOCIETY! :neutral:

Maar ik moet wel zeggen dat het einde dan wel heel mooi is en geslaagd.
Alles is in het boek aanwezig, humor, erotiek en leuke bijpersonages.

Mijn cijfer 7.5

Volgende van haar ligt klaar om gelezen te worden!

Hanane


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jan 2008, 18:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Deze heb ik ook gelezen, ik zal es kijken wat ik er van vond :?

Op zich vind ik haar altijd erg goed! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jan 2008, 18:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, ik heb hem een 9 gegeven!

Wat ik ervan weet, helemaal niks meer :oops:
Ik citeer van mijn beoordeling:

stukjes die ik zo mooi vond: dat Victoria blijkt te leven en Jason haar thuis achterna rent,...de trap op en zij draait zich om,.....

Jason Victorio troost nadat ze hoort dat Andrew is getrouwd en dan mist ze haar verloren ouders zo,.....en dat zegt ze dan hartverscheurend,....

Dat er 3 vrouwen( in Jason zijn leven )hem te snel en te goed af zijn:
Great Grandmother, schoonzusje van Jason( zus van Victoria) en Victoria zelf!



Nou, ik weet er echt niks meer van,...das erg! :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jan 2008, 19:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 19:04
Berichten: 978
Woonplaats: Amsterdam
Jah dat is dus het einde en dat vond ik dus echt heel mooi.

Hanane


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jan 2008, 20:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Ik vind haar boeken erg goed! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling