Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 apr 2024, 10:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 jan 2008, 12:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
North Wales, Year 1072.

Lord Damron, heer en meester over Castle Blackthorn, haalt zijn beloofde bruid op.
De lieve, mooie, vooral meegaande, simpele Lady Brianna.

Bij aankomst, blijkt niets minder waar.
Ze is brutaal, heeft een grote mond, en is er zeker niet op gevallen!
In Brianna zit Lydia Hunter te huizen, een vrouw uit de moderne tijd,
en zeker na haar slechte huwelijk, niet van plan te buigen voor een middeleeuwse man.

Lord Damron, Brianna noemt hem Devil :wink: , is zwaar geschokt door het gedrag van zijn vrouw.
Hij heeft een ernstig lidteken overgehouden, van zijn vorige vrouw, en laat zich nooit meer misleiden door een vrouw!

Hij neemt haar mee naar zijn huis, waar broers, ouders en zus, op hen wachten.
Brianna eist dat hun huwelijk netjes ingezegend wordt door een priester en tot die tijd zijn ze nog niet getrouwd, beweerd zij.
Tot grote schrik is er ook een vriendin van Damron aanwezig, en Brianna ontsteekt in gevaarlijke woede.( en jaloezie :wink: )
Ze scheld, vloekt en slaat, tot woede van Damron.
Hij beslist, per vloek, haar straf te geven, en de moderne Brianna is van kastijen niet gedient :wink:

Damron raakt steeds meer van slag, als hij haar niet meer in toom, onder de duim, kan houden.
Helemaal als er ook nog eens anderen met hem gaan bemoeien,...
Langzaam begint er een idee te ontstaan, dat ze blijkbaar niet van hier is,...maar dan is er ook nog het gevaar op haar leven :?

De dag van hun huwelijk is aangebroken en Brianna moet haar beloftes opzeggen.
In strijd met haar wil, wordt ze toch gedwongen te knielen, onderdanig aan haar man.
Ze perst de beloftes eruit, tegen wil en dank, en vormt ze naar haar mening :wink: , haar man is zeer onstemd.

Na hun huwelijksinzegening gaat het stukken beter met hun relatie.
Damron, doet alles, om zijn vrouw tegemoet te komen, in gezelligheid, sex en maakt compromissen.
Daarin tegen doet Brianna er alles aan, om haar obstinate gedrag wat te onderdrukken (als ze wil vloeken, schelden, propt ze ondertussen brood in haar mond)
Dan blijkt Brianna zwanger en haar twijfel slaat toe, (zal ze wel in deze eeuw blijven?) daardoor raakt Damron ook weer van slag,.....hij vraagt zich af of Brianna het kind wel wil hebben,..............

Dan raakt de roze wolk nog donkerder als Damrons vorige liefde ook in verwachting blijkt te zijn, van hem,...en Brianna hun kindje dreigt te verliezen,......
Maar Damron is nog banger om Brianna te verliezen!

Mijn beoordeling: 9!

Teneerste, Brianna, wat een mooie naam,......
Hartverscheurend dit verhaal, haat, liefde, alles door elkaar!
Jammer van het tijdreizen, echt, ik vond het onzin,...niet overtuigend, verwarrend zelfs :?
Van begin tot eind is Brianna obstinaat en Damron weet er geen raad mee :wink:
Heel goed, maar de eerste die ik gelezen heb vond ik beter.
Deel 3 is onderweg en dan is Merick aan de beurt, dat is een lieverd :cool: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2008, 17:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Haha ze klinkt als een helleveeg. Maar ja, die mannen van toen konden ook wel wat tegengas gebruiken! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2008, 18:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Toevallig belande ik vanmiddag even op haar site,....

en moet je zien,.....4 boeken geschreven,....of 3 :? en dan op die :shock: leeftijd!

Ik vind het prachtig hahahahahahaha

http://www.fantasticfiction.co.uk/j/sophia-johnson/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2008, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Haha die is echt hoog bejaard! :mrgreen:

Ik vind het wel een raar idee om erotische scenes te lezen van iemand die mijn oma had kunnen zijn! :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2008, 22:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
Haha die is echt hoog bejaard! :mrgreen:

Ik vind het wel een raar idee om erotische scenes te lezen van iemand die mijn oma had kunnen zijn! :shock:


Nou, en niet alleen dat, je zou voor de gein een boek van deze schrijfster moeten lezen,...
dan snap je het helemaal niet meer,.....

een en al pit en jeugdigheid:cool:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling