Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 21:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jan 2008, 12:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Constantine is een nette, van hoge afkomst Lord.
Staat op het punt zich netje te verloven, om eens aan een huwelijk te denken.
Dan komt de grootvader van Lisabeth roet in het eten gooien.

Die beweerd dat ze als kind aan elkaar zijn beloofd, hun vaders hebben dat elkaar beloofd.
Geschrokken bied Constantine aan, zich voor te stellen aan Lisabeth, maar meer niet!
Zo denkt Lisabeth er ook over, een ontmoeting, uit respect voor hun vaders, maar meer niet!

Constantine is helemaal overstuur als blijkt wat een wilde bras Lisabeth blijkt! Ze is geen nette dame, zijn vader eigen bleek dus een dief, zijn opa een piraat, dat weet zij allemaal, dat wist hij niet. Hij is opgegroeid bij zijn oom.
Lisabeth vind hem een hele telleurstelling!
Totaal niet zoals zijn stoere vader en grappige grootvader als piraat!
Zoals ze het portret van zijn vader adoreerde, zo stijf en netjes is Condstantine, zijn zoon :?

Het is een uitgemaakte zaak, ze zullen niet trouwen!
Maar Constantine voelt zich wel een beetje te goed, om zich zomaar aan de kant te laten zetten :wink: en probeert er nog wel wat moois van te maken.
Maar nee, een huwelijk zit er niet in, hij heeft zich immers al met een ander verloofd,....( een nette dame!)
maar dat weet Lisabeth niet!
Hij voelt zich absoluut niet op zijn gemak!

Langzaam aan weet Lisabeth Cnstantine te ontdooien en weet hem te verleiden,...want ze is over haar oren verliefd geworden!
Constantine is geroerd door haar eerlijke liefdesovertuiging, en daarom, alleen daarom! gaat hij in op haar liefde, hun verplichte huwelijk,.......

Lisabeth gaat dus naar Londen, maar komt daar een totaal andere Constantine tegen, veranderd, weer netjes en afstandelijk.
Ze ziet ineens van hun huwelijk af, en Constantine laat haar gewoon gaan!
Als ze eenmaal weg is, mist hij haar toch en komt er achter wat er fout is gegaan, hij haalt haar weer op.
Maar wil Lisabeth wel weer!

Mijn beoordeling: 7 1/2

Heel leuk, geinig en makkelijk verhaal.
Leuke karakters en simpele gevoelens,......
Niet een super goed boek, met heel veel inhoud,.....


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 17 feb 2008, 11:54, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2008, 16:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Lijkt me best leuk ..... hopelijk wordt die ook vertaald :wink:

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 11:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb gelezen dat deze schrijfster afgelopen 1 juni is overleden aan kanker :cry:



http://www.edithlayton.com/books/index.htm

http://www.romantictimes.com/news.php


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 11:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Goh, wat triest. :-(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2009, 20:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Saskia schreef:
Goh, wat triest. :-(


Ja, je kent ze helemaal niet, maar doordat je hun boeken leest,..
ken je ze ineens wel,....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jul 2009, 15:12 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 20:06
Stemming:
Moe
Berichten: 4703
Woonplaats: Kalmthout ( België)
Nationale vlag:
Belgium
Wat jammer...

Ik heb een aantal van haar boeken, in het engels, en ik vind haar schrijfstijl goed...

Sara


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2011, 18:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2005, 10:52
Stemming:
Moe
Berichten: 2675
Woonplaats: zottegem
Nationale vlag:
Belgium
Ik heb deze ook gelezen en was wat teleurgesteld. Ik had een spannend piratenverhaal verwacht, maar dat was dus niet het geval.
Ik vond het wel een leuk verhaal, maar op sommige momenten (vooral het eerste deel) ging het vrij traag vooruit. Eens Constantine naar Londen ging, was mijn interesse weer wat meer gewekt omat het tempo hoger lag.
Het boek moet het niet hebben van wat er allemaal gebeurd, maar van de gevoelens die Constantine en Lisabeth hebben voor elkaar en Constantine die zoekt wie hij nu eigenlijk echt is.

Al bij al een leuk boekje, maar geen topper.
Mijn cijfer: 7

Stefanie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling