Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 19:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 jan 2008, 21:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Kystran, 2139, A.C. ( after colonization)

Tja, en verder kom ik niet echt met mijn beoordeling :? ,..
Ik kan het niet echt verwoorden,...het is SF en gewoon onbegrijpelijk voor mij :roll:

Tandra is een echte warrior vrouw.
Ze kan iedereen aan, mannen en vrouwen.
Maar met de sex ( je kan niet over liefde praten) heeft ze niks, ze slaapt met een robotman :? , maar verders niks,...........

Haar planeet is in gevaar, er worden vrouwen ontvoert voor slavernij en ze gaat opweg.

Dan reist ze,..in zo'n spaceship natuurlijk, terug naar huis, maar onderweg land op een andere planeet ( ofzo :-: ), samen met haar computer Martha, die met haar praat en adviezen geeft.

Ze komt de warrior Challen tegen, en die wil wel met haar een machtspelletje uitvechten, maar als ze verliest, dan moet ze een maand met hem het bed delen en hij zal haar beschermer zijn,.....

Tedra vind het allemaal best, en verliest!
Ze komt in zijn dorp terecht,..waar de vrouwen onderdanig zijn en absoluut niet vechten!
Ze lapt alle regeltjes aan haar laars ( niet zonder begeleiding naar buiten, de goede/verkeerde :wink: vrouwenkleding aan e.d.) en ze wordt daarvoor gestraft.
O, ze is niet bang voor straf, voor pijn en moedig wacht ze af.

Haar straf blijkt veel erger dan gedacht, helemaal voor een warrior woman.
Ze krijgt troep, een drankje toegedient, en heeft haar sexuele gevoelens niet meer onder controle.
Challen heeft haar ook een dubbele dosis gegeven en dat was ietsje teveel.
Met schuld in zijn hart gaat hij met zijn probleem naar Martha, de computer.
Die legt hem uit hoe hij nu het beste met Tedra om kan gaan.

Maar kan Tedra hem dit ooit wel vergeven :?
Ze geeft hem een koekje van eigen deeg, en dat geeft voldoende voldoening.
Dan raakt Challen ernstig gewond, en Tedra neemt hem mee naar haar planeet, waar hij weer helemaal gemaakt! wordt.
Het is de bedoeling dat Challen haar mensen nu gaat helpen, maar daarna moet ze weer mee naar zijn planeet, voor een leven samen.

Ze raakt ernstig gewond en dan komt ze erachter hoeveel Challen van haar houd.
Hij is ontroostbaar, maar is vergeten dat ze zo gemaakt :? kan worden!
Hij verklaard eindelijk zijn liefde aan haar en neemt haar mee naar zijn,......planeet :D


Mijn beoordeling: 7

Nou eindelijk, uit!
Wat een ellende zeg, dit boek.
Ik kwam er niet doorheen, doordat ik gewoon niet geinterresseerd ben in dit soort verhalen, fictie, SF, onwerkelijk en niet voor mij bestemd gewoon.
( vliegende schotels, robotten, andere voeding, niks menselijks eigenlijk!)

Wel heel duidelijk Lindsey, mekaar iedere keer terug pakken, wraak en furie!
Allebei sterke persoonlijkheden, maar eerlijk gezegt viel het me gewoon vies tegen!
Ik snap niet waar dit boek zoveel sterren vandaan haald. :shock:
Ik denk, je houd ervan,...of niet,......


Laatst bijgewerkt door Daniëlle op 23 jan 2008, 23:15, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jan 2008, 22:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Bewaren voor je achter-, achter-, achter- etc kleinkinderen. Is het voor hun weer een HR :mrgreen:

Volgens mij ben ik er ooit in begonnen, maar kwam ik niet verder dan de eerste paar pagina's. Gelukkig was het een eboek.
Voorkanten vd de boeken in de Warrior serie zijn wel verradelijk hoor. Je denkt dat het een HR is ipv een SF. Kan een groot verschil uitmaken ...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2008, 10:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
:oops: Dat valt wel even tegen Daan

Monica


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2008, 13:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb er een stukje bij geschreven, maar toch blijf ik het idee houden,....

dat ze maar wat gedaan heeft :?

Ik weet, dat Sara hem gelezen heeft, ben benieuwd of zij het ook zo ervaren heeft!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2008, 18:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 okt 2006, 20:42
Berichten: 414
Woonplaats: Utrecht
O Daniëlle, wat zonde dat je niet kunt genieten van deze boeken! Het is een serie van drie, en ik vind ze heerlijk. Maar goed, ik hou dan ook nog van sf en fantasy genres (tot op zekere hoogte). Hoe een sterke moderne vrouw bij een primitieve man terechtkomt, en dat tot haar eigen verrassing toch wel waardeert. Vooral als je het boek leest over haar dochter, heerlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 mei 2008, 19:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Diana schreef:
O Daniëlle, wat zonde dat je niet kunt genieten van deze boeken! Het is een serie van drie, en ik vind ze heerlijk. Maar goed, ik hou dan ook nog van sf en fantasy genres (tot op zekere hoogte). Hoe een sterke moderne vrouw bij een primitieve man terechtkomt, en dat tot haar eigen verrassing toch wel waardeert. Vooral als je het boek leest over haar dochter, heerlijk.


Ja, die van de dochter moet beter zijn :? , maar dan zie je ook weer 1 ster,...naar 5 sterren, dus je moet ervan houden :?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling