Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 21:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 12:45 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Weet iemand heel toevallig hoe het zit en heeft er ervaring mee

Ik kan via de duitse amazon me meest favoriete boeken bestellen, die ook uit amerika 'moeten' komen maar dan zijn de verzendkosten stukken lager dan wanneer ik precies hetzelfde boek bij de amerikaanse amazon bestel
hoe kan dat? want ik zie dat de verkoper van de boeken toch vanuit amerika de boeken verstuurt.

zit er niet ergens een addertje onder het gras, want het is toch wat vreemd dat via duitseland de verzendkosten veel lager zijn?
Het zou zo'n 13 euro goedkoper zijn in verzendkosten per boek?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 13:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Als niemand antwoord heeft op je vraag, probeer het anders een keertje. Niet geschoten is altijd mis!
Ik bestelde eigenlijk alles tweedehands (hier en daar in Nederland) en bij Bol. De laatste heeft helaas niet zoveel als Amazon, dat is dus zo jammer.
Succes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 13:39 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Ik ben een beetje bang voor een naderhandse gepeperde rekening dat ik het eigenlijk niet zo aandurf

ik moet namelijk ook eerst een giftcard kopen voor ik iets kan bestellen ( geen creditcard )

Heb overigens een beetje hetzelfde probleem, de boeken van mijn verlanglijstje zijn tot op heden nog niet in nederlandse webshops ( tweedehands of nieuw ) gevonden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 15:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Heb je wel eens bij Van Stockum gekeken? Nederlands bedrijf, kun je geloof ik ook met ideal betalen.
Volgens mij heeft die zo'n beetje alle engelse boeken die er zijn en over het algemeen worden ze nog redelijk snel geleverd ook.
En anders zou ik bij Amazon.Uk kijken, die leveren ook erg snel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 feb 2014, 15:42 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
heb zelfs een paar dagen geleden contact gehad met iemand van stockum, maar die hebben helemaal geen enkel boek van mijn lijstje :-(
Bij amazon.co.uk precies hetzelfde, ook lagere verzendkosten
gaat dus niet echt om verzendtijden meer om verzendkosten, daar blijf ik me over verbazen dat die zoveel kunnen verschillen,
daar ben ik dus verbaasd over en vraag me dus af of ik na afloop alsnog een gepeperde rekening zou krijgen

Heb gisteren ook me vraag bij beide amazon's neergelegt en heel gek want zelfs hun weten niet hoe het zit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 10:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Je krijgt nooit achteraf een rekening van Amazon. Niet in Amerika en niet in Duitsland. Wat je afrekent bij het bestellen is direct het eindbedrag.

Overigens bestel ik ook vaak bij http://www.bookdepository.co.uk/ en daar betaal je helemaal geen verzendkosten. Maar die hebben geen 2e hands.

Bij Amazon Duitsland betaal je voor nieuwe boeken ook geen verzendkosten.

Je kunt overigens ook je lijstje met gezochte Engelstalige boeken hier op het forum zetten. Grote kans dat er dames zijn die je wellicht kunnen helpen aan titels die je nog zoekt

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 12:01 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Het is dan nog steeds raar he dat er dan zn verschil in de verzendkosten zitten, ondanks dat de boeken nog steeds uit amerika moeten komen

heb al ergens een lijstje op de forum gezet :-)

Ja heb ik ook gekeken bij bookdeposit, weet niet of ze iets van mijn lijstje hebben, maar het is me niet meer gelukt paypal te heropenen, en heb ook geen creditcard. bij amazon heb ik nu wel via een omweggetje wel iets gevonden dat ik eerst een giftcard kan kopen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 13:27 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Ik heb al wel boeken besteld die uit Amerika kwamen, maar ik heb dat gedaan via de Britse Amazon. Waarom het op die manier zoveel goedkoper is, weet ik niet. Er zit geen addertje onder het gras, wat je betaalt bij de bestelling is de prijs. Er komen geen invoerrechten oid bij.
Natuurlijk kan je alleen kopen met een kredietkaart (of een betaalmiddel aanvaard door Amazon).


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 13:30 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
ik heb daar iets op gevonden, via deze site ; http://www.amzcode.nl/amazon-gift-card.php kan je een giftcard kopen en daarmee iets bestellen ook zonder creditcard. Niet iedereen heeft een creditcard :-)

ja raar he dat het dan stukken goedkoper is


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 13:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Vroeger kocht ik ook weleens bij:

http://www.aromancebook.us/servlet/StoreFront

http://www.thriftbooks.com/

Betalen via PayPal of credit card. Daar ontkom je niet aan.

Misschien eens iemand zoeken met een Credit Card die je kan helpen?

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 13:47 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
Best balen dat het niet meer zonder creditcard kan :-(
en vindt het een behoorlijke drempel steeds dan iemand lastig te moeten vallen als ik iets wil bestellen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 14:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb me eens verdiept in die giftcards for Amazon maar dat is best een uitkomst als je geen credit card hebt.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 24 feb 2014, 14:26 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2014, 11:11
Berichten: 145
precies en ik kreeg hier te lezen dat het betrouwbaar was, en idd het werkt super :-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling