Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 maart 2024, 07:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 08:52 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 28 dec 2006, 14:22
Berichten: 93
Woonplaats: Oude-Tonge
Hallo,

Ik heb even een vraag over de boekenwinkeltjes op marktplaza. Ik heb sinds februari ook een winkeltje, als hobby en heb specifiek gekozen voor marktplaza, omdat je daar echt een winkeltje kan aanmaken met pagina's, leuke layout etc. Ik vind het echt superleuk om te doen. Ik heb heel veel advertenties met mooie boeken, maar toch loopt het op marktplaza niet echt. Ik heb toen, om uit te proberen, de advertenties op marktplaats gezet en dat loopt honderd keer beter dan op marktplaza. Dit had ik eigenlijk niet verwacht, daar ik zelf juist altijd op marktplaza mijn boeken kocht omdat dit veel overzichtelijker was, makkelijker zoeken in winkeltjes etc. Ik vraag mij af of jullie dat ook hebben en waar dat aan zou kunnen liggen. Mijn prijzen zijn op marktplaza absoluut niet te hoog, daar kijk ik bewust goed naar, dus daar snap ik niets van. Ik heb mijn winkeltje ook gepromoot, maar ook dat maakt niets uit, terwijl op marktplaats de boeken wegvliegen.

Waar zou dit aan liggen?

Gr
Ellen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 11:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Volgens mij is Marktplaats populairder dan Marktplaza (ook al roept die laatste dat ze de grootste gratis advertentiesite zijn).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 12:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 apr 2007, 11:40
Berichten: 144
Nationale vlag:
Netherlands
Op marktplaza loopt het bijna niet!
Dat is zo jammer want mensen kunnen daar vertellen wat ze van het product en de service vinden.
Het overzicht is ook best goed!
En natuurljk dat je een winkeltje kan hebben, wat op marktplaats niet zo is!

Als je het op het zelfde moment op marktplaats zet, is het bij wijze van al gelijk weg!


Laatst bijgewerkt door Sjoukje op 26 apr 2007, 13:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 13:41 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Marktplaats is gewoon veel bekender. Bovendien zijn die nu een onderdeel van Ebay, dus dat werkt ook in hun voordeel.
Ik vind marktplaats ook heel overzichtelijk en je kunt er heel makkelijk zoeken. Dat vind ik b.v. op Speurders veel onhandiger.

Ik denk dat marktplaats voorlopig door geen enkele site is in te halen.

Hélène


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 16:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Op marktplaza loopt het bijna niet!
Dat is zo jammer want mensen kunnen daar vertellen wat ze van het product en de service vinden.
Het overzicht is ook best goed!
En natuurljk dat je een winkeltje kan hebben, wat op marktplaats niet zo


Dit vind ik ook!
Ik vind deze plaats ook leuker en overzichtelijker,..
marktplaats met alllllll die rijen :roll:

maar het zal best bekender zijn,..maar minder leuk :?[/quote]


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 apr 2007, 20:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Absoluut marktplaats!

Alhoewel ik ook een winkeltje op marktplaza heb gehad en daar wel veel CL historisch heb verkocht. Maar MP gaat veeel sneller.

SAskia


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 mei 2007, 12:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik moet bekennen dat ik Marktplaza voor mijzelf als verkoper overzichtelijke is, maar Marktplaats verkoopt beter! Ik heb nadat dit onderwerp gestart is, een hoop advertenties geplaats bij Marktplaat en ik heb op heel veel al een bod. Boeken die ik al tijden op Marktplaza heb staan!

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jan 2008, 12:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 mei 2006, 19:28
Berichten: 157
Woonplaats: Amsterdam
Ik heb dezelfde ervaring. Ik verkoop al bijna drie jaar boeken op Marktplaza en zet sinds ongeveer 1,5 jaar de boeken ook op Marktplaats. Ik schat dat ongeveer 80 tot 90% van de boeken via Marktplaats verkocht worden. Ik heb wel in mijn mail een automatisch bericht staan met mijn plaza-adres :wink: . Ik merk dat veel klanten van Marktplaats op die manier ook in mijn winkeltje gaan kijken. Ook merk ik dat de 'vaste' klanten meestal toch bestellen via Marktplaza.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling